Ets a » Blog Club Excursionista MadTeam » Cuadern d'Entrades

2005 JanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember

Anar a la pàgina: Mostrant 331 a 345 de 464

Saturday 18 de September de 2010, 14:55:57
Curs d´Escalada en roca (nivell 2) / Curso de Escalada en roca (nivel 2)

Hola, us oferim pels dies 13, 16-17, 20, 23-24 i 27 d'Octubre un Curs d'Escalada en roca (nivell 2), si vols més informació clica aquí   Salutacions Club Excursionista Madteam Hola, os ofrecemos par

Sunday 5 de September de 2010, 16:07:10
XVI MADSTAGE

Hola, el dies 25 i 26 de Setembre celebrarem el XVI MadStage, serà a Sin (Sobrarbe), en aquest enllaç trobaràs tota la informació i el formulari per apuntar-te. http://www.madstage.net/madstage/016/ El MadStage es la trobada d'usuaris, amics i socis del Madteam, cadascú s'organitza

Friday 6 de August de 2010, 17:05:04
Monogràfic de Progressión en Crestes / Monografico de Progresión en Crestas

Monogràfic de Progressión en Crestes Hola, us oferim pels dies 15, 18 i 19 de setembre un Monográfic de Progressió en Crestes, si vols més informació clica aquí Salutacions Club Excursionista Madteam

Friday 30 de July de 2010, 18:03:50
No tanquem per Vacances!!! / No cerramos por Vacaciones!!!

Monday 26 de July de 2010, 18:48:31
Preus Llicències ùltim quadrimestre 2010 (FEEC-FEDME)

Preus llicències ùltim quadrimestre 2010 (FEEC-FEDME) Tal i com ve essent habitual s’ha procedit a l’aprovació de la Junta Directiva d’aquesta Federació d’Entitats Excursionistes de Catalunya, el reajustament i modificació dels preus de les llicències esportives per aquest da

Tuesday 13 de July de 2010, 12:46:11
Pica pica i Audio

Un recorregut pel pirineu en la seva versió més salvatge i solitària. La muntanya invernal. El present audiovisual serveix per a presentar els dos primers llibres de l'autor del que pretén ser una col·lecció que abasti tot el Pirineu a través de l'escalada de corredors. V

Tuesday 6 de July de 2010, 23:47:56
Comunicat Sorteig Monogràfic de Crestes (Promoció C.E. Madteam)

COMUNICAT SORTEIG MONOGRÀFIC PROMOCIÓ C.E. MADTEAM a Organya DIES 17 i 18 de Juliol 2010 Estimats socis, Em procedit a realitzar el sorteig corresponent al Monogràfic de Progressió en Crestes que es farà a Organya (Lleida) els dies 17 i 18 de Juliol. Descarregar comunicat en

Tuesday 6 de July de 2010, 13:23:54
VI Mostra d´audiovisuals de Muntanya 2010 - BASES PARTICIPACIÓ

VI Mostra d’Audiovisuals de Muntanya Club Excursionista MadTeam 2010   BASES PARTICIPACIÓ Participants: socis i usuaris del Club Excursionista MADTEAM. Tema: la muntanya: natura, esports de muntanya. Obres: 1 audiovisual per participant. Totes les obres hauran de ser inèd

Saturday 26 de June de 2010, 20:38:51
FESTA D´ANIVERSARI DEL C. E. MADTEAM

JA TENIM 5 ANYS!!! Ja han passat 5 anys des que un grupet d'usuaris de la pagina madteam.net varem decidir muntar un club de muntanya, 5 anys plens de bons i mals moments, d'alegries i tristeses, 5 anys en que hem passat de ser un grupet d'amics a gairebé 1600 socis, però sobr

Saturday 26 de June de 2010, 18:16:47
Nova pòlissa pels assegurats sub-14 i sub-17 / Nueva póliza por los asegurados sub-14 y sub-17

Des del passat 15 de juny, un cop vençuda la pòlissa subscrita amb Mapfre, la UFEC ha arribat a un acord amb la companyia Aliança per tal de mantenir les cobertures dels titulars de les modalitats sub-14 i sub-17. En conseqüència, el procediment d’avís d’accident per aquests asse

Wednesday 9 de June de 2010, 16:32:51
ACTE ENTREGA PREMIS MADFOTO 2010
Tipus d'Entrada: CUADERN | 5 Comentaris | 2041 visites

Apreciats socis, Ahir, vam celebrar la entrega de premis del MADFOTO 2010 a l'espai País Valencià de Barcelona. Aproximadament a les 20:30 hores ens vam reunir un bon nombre de socis per a conèixer els resultats del concurs. Abans de res, volem tornar a agrair a tots els part

Tuesday 1 de June de 2010, 10:01:28
Cadaqués al far de Cap de Creus (resum sortida)
Tipus d'Entrada: CUADERN | 3 Comentaris | 1807 visites

El passat dissabte 29 de maig, a les 9 del matí, ens trobem una bona colla de socis del club (18), a l'Ermita de Sant Baldiri, per recórrer el camí de ronda que uneix el bonic poble de Cadaqués i el far del Cap de Creus.   Gairebé a tocar de l'ermita, trobem la casa museu de Sal

Wednesday 26 de May de 2010, 17:50:26
Activitats formatives Juny 2010

# Monografico barrancos El descenso de barrancos es una actividad deportiva que consiste en seguir el recorrido de un barranco, sorteando los obstáculos de la manera más sencilla y segura. Esta actividad utiliza técnicas de otras prácticas deportivas como la escalada, la espeleol

Monday 24 de May de 2010, 17:41:07
SEGON MONOGRÀFIC D’ALPINISME DEL 5è. ANIVERSARI DEL C.E.MADTEAM

Seguint amb les diverses activitats del 5è aniversari del club, ens proposem continuar amb les activitats formatives (monogràfic), un altra cop serà d'Alpinisme i aquest cop a Benasc. Un cop obertes les inscripcions en pocs dies es va ompli (39 socis), calia doncs tornar a pensar

Wednesday 12 de May de 2010, 12:29:33
De Cadaqués al Cap de Creus
Tipus d'Entrada: CUADERN | 4 Comentaris | 7662 visites

DE CADAQUÉS AL CAP DE CREUS 29 DE MAIG DE 2010 EL C.E.MADTEAM A LA FI DEL MON!!!                  De Cadaqués al Far del Cap de Creus seguint els cami

« Anterior12... 192021222324252627 ... 3031Següent »