Cuadern d'Entrades May de 2014

2005 JanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember

Friday 30 de May de 2014, 22:34:12
Curs d'iniciació progressió en crestes

Crestejar..., caminar, grimpar, equilibrar-nos sobre els rocs i les agulles... Gaudir d’una panoràmica impressionant sentint la natura, el silenci, el buit sota els peus, l’aire a la cara, la llibertat de moviment, el company de cordada... Crestejar és una activitat fantàstica per tot

Wednesday 28 de May de 2014, 11:39:02
Curs de gps, mapes digitals i programes

Curs dirigit a tots els aficionats a les activitats a la natura. Amb l’objectiu de dotar-los dels coneixements necessaris per usar el GPS com a eina de navegació, lectura de posicions i saber cap a on dirigir-se amb seguretat. Curs que ens donarà mes seguretat a la nostra activitat de munt

Tuesday 27 de May de 2014, 17:05:02
1er. CONCURS DE FOTOGRAFIA DE LA S.A.M.

Des de la Secció d’Alpinisme del C.E.Madteam (SAM) us presentem el 1er. CONCURS DE FOTOGRAFIA. Es tracta que ens feu arribar una fotografia, sobre activitats d’alpinisme, realitzades pels socis del C.E.Madteam. Descarrega't les BASES DE PARTICIPACIÓ Qualsevol dubte, env

Saturday 17 de May de 2014, 21:01:09
Tast de Barranquisme al Riu Rialb
Tipus d'Entrada: CUADERN | 2 Comentaris | 1539 visites

Les propostes més refrescants de la temporada tenen a veure amb el descens de barrancs! Aprofitem la primavera per fer una trobada d'iniciació al barranquisme.    Tastet de Barranquisme, sense cordes ni res, potser es monta un rappel per els avançats i será opcional.

Thursday 15 de May de 2014, 14:41:59
2ª Sortida d´Alpinisme tutelada

Realitzar una ascensió per un corredor de neu és una manera bonica d’assolir un cim no per el recorregut mes senzill i ens endinsa en un mon fantàstic de neu gel i roca, que ens aportarà una satisfacció ben especial a la finalització de l’activitat. Dies 24 i 25 de maig 2014 Â

Wednesday 14 de May de 2014, 13:50:43
Excursió - Taller de fotografia a muntanya. L'hora dels prats: estanys i flora alpina.

Excursions per aprendre a copsar i capturar la bellesa de la natura: Colors i cromatismes, ombres, rastres, estats de la natura, esclats de primavera, l’hivern nostàlgic, la màgia de l’entorn, animalons, efectes del sol. Dia 24 de maig 2014 Hora i lloc de trobada: depén d'on surti

Monday 12 de May de 2014, 12:50:18
Curs d'iniciació sobre ús de gps i cartografia digital

MADTEAM i TWONAV us conviden al "Curs d'iniciació sobre ús de GPS i cartografia digital", on podreu aprendre el funcionament bàsic d'aquest tipus de dispositius i un ús funcional de la cartografia digital.  Dijous 22 de maig 2014

Wednesday 7 de May de 2014, 01:42:59
Curs d'Escalada en roca

L’escalada és una activitat apassionant que permet descobrir l’essència i la bellesa de la muntanya vertical, portant-nos a racons d'altre manera difícils d'admirar. Dirigit a aquelles persones que volen iniciar-se en l’escalada en itineraris equipats. Cal una condició física normal i

Tuesday 6 de May de 2014, 13:19:07
Curs Orientació; mapa i brúixola
Tipus d'Entrada: CUADERN | 2 Comentaris | 1132 visites

Curs intensiu d’un dia dirigit a tots els aficionats a les activitats a la natura. Amb l’objectiu de dotar-los dels coneixements necessaris per aprendre a orientar-se, situar-se i saber cap a on dirigir-se amb seguretat, així com poder conèixer la nostra posició amb la lectura d’un mapa

Thursday 1 de May de 2014, 18:30:03
Sortida d'Alpinisme tutelada
Tipus d'Entrada: CUADERN | 3 Comentaris | 1341 visites

Realitzar una ascensió per un corredor de neu és una manera bonica d’assolir un cim no per el recorregut mes senzill i ens endinsa en un mon fantàstic de neu gel i roca, que ens aportarà una satisfacció ben especial a la finalització de l’activitat. Dies 10 i 11 de maig 2014