Cuadern d'Entrades October de 2010

2005 JanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember

Friday 29 de October de 2010, 12:28:06
Curs d´Alpinisme (nivell 1)

Hola us oferim pels dies 27, 28, 29 i 30 de desembre un Curs d'Alpinisme "intensiu" nivell I. Més Informació Salutacions Club Exc. Madteam ------------------------------------------------------------------------------- Hola os of

Tuesday 26 de October de 2010, 17:58:51
Loteria de Nadal 2010

LOTERIA DE NADAL 2010 Un any més...i amb la idea de que la sort ens visiti, em decidit embolicar-nos en la Loteria de Nadal El numero que juguem es el 26163 El procediment es el mateix d'altres anys, mitjançant el formulari podeu fer la vostra reserva omplin les vostres dades

Wednesday 20 de October de 2010, 11:39:22
La Pel.licula: Alpes Valesanos
Tipus d'Entrada: CUADERN | 1 Comentaris | 1695 visites

“Alps del Valais, gestes i proeses†en què l'expedició a Suïssa va intentar l'ascensió al Monte Rosa i al Matterhorn i el temps els va posar les coses molt difícils, convertint l'expedició en una odissea. -----------------------------------------

Friday 15 de October de 2010, 20:33:56
Viatge al Toubkal - Desembre 2010

El Toubkal o (Djebel Toubkal), també anomenat Massís del Toubkal, és el punt culminant del Marroc i de la serralada de l'Atles amb 4.167 m. Està situat a l'Alt Atles, a 60 km al sud de Marràqueix, a la província d'Alha

Friday 1 de October de 2010, 00:58:17
Castanyada a la Vall de Lord (Sant Llorenç de Morunys)

CASTANYADA 2010 (Sant Llorenç de Morunys) Dies 30-31 d'octubre i 1 de novembre Volem celebrar la Castanyada a la Vall de Lord (Solsonès), una zona al nord de la comarca del Solsonès, tocant ja als Pirineus, trobareu aquesta bonica i poc coneguda vall encerclada de muntanyes espect