Ets a » Blog Club Excursionista MadTeam » Cuadern d'Entrades

Anar a la pàgina: Mostrant 301 a 315 de 464

Wednesday 27 de April de 2011, 10:06:46
Estada Alpinismo Chamonix 2011

Sesión informativa: Dia 27 de Junio, de 20.00 a 21.00 h. La sesión informativa se realizará en el local de l’Agrupació Excursionista “Catalunyaâ€-AEC, en Barcelona en la calle Padilla, 255-263 1 planta, tel. 93 302 45 29. - Mapa situación En Julio se realizar

Tuesday 26 de April de 2011, 12:00:43
Projecció de l'audiovisual "l'Himàlaia KR.2"
Tipus d'Entrada: CUADERN | 2023 visites

Benvolguts, Us informem que el proper dijous 28 d'abril, tenim la sort de poder projectar, en el cicle d'audiovisuals Buch i Parera, l’estrena de l'audiovisual, "l'Himàlaia KR2, la Conquesta d'un Somni" que ens presentarà l'Albert Naudín i l'Arantzazu Aguilar. "L'Himàlaia KR

Sunday 10 de April de 2011, 16:45:36
CAMINADA PEL LLUÇANÈS

Ruta circular: L'Alou - Can Llorenç - Cal Peiró - Ca'n Alou - Pla de l'Alzina - Camí de Tremolosa - Más d'Amunt - Rec de la Tremolosa - Pla de Comallonga - Mas Ierra - Pont del Molí Colomer - Mas d'Amunt - Camí de la Tremolosa - L'Alou Fitxa Tècnica Distància recor

Thursday 7 de April de 2011, 09:24:59
BEATXI BETI GURE BIHOTZETAN
Tipus d'Entrada: CUADERN | 1 Comentaris | 1735 visites

El 3 de septiembre de 2005, bea y eneko se calzaban los pies de gato en la base de la gran pared norte del Vignemale, una de las más espectaculares y comprometidas del Pirineo. Pero nunca llegaron a la cima. A mitad de escalada, un bloque cedió a la progresión de la cordada y cayó golpeando

Tuesday 5 de April de 2011, 11:17:40
Ruta Caracremada: Presentació del mapa de la ruta

La ruta del Caracremada inicia la seva segona temporada i ho fa amb la publicació del mapa de la ruta. Es tracta d'un mapa escala 1:30.000, editat per Editorial Piolet, hi que abarca els massissos que per on discorre la ruta: Rasos de Peguera, Serra d'Ensija, Pedraforca, Serra del Verd, Se

Wednesday 2 de March de 2011, 17:07:21
BARRUFETS AL MARESME

Dissabte 12 de març 2011 Itinerari: Premia de Dalt - La Cadira del Bisbe - Font de Sant Mateu - Ermita de Sant Mateu - La Cadira del Bisbe - Premia de Dalt Ruta apta per fer amb nens. Lloc de trobada: a l'Ajuntament de Premia de Dalt

Saturday 26 de February de 2011, 21:48:06
Trekking de Huayhuash (Perú)

La Cordillera salvaje La espectacular cordillera del Huayhuash se encuentra ubicada en la zona donde convergen los departamentos de Ancash, Huanuco y Lima, aproximadamente a 50 kilómetros al sur de la cordillera Blanca. Huayhuash es la segunda cadena montañosa más alta del mundo

Wednesday 23 de February de 2011, 15:15:28
Volen acomiadar el guarda del refugi de Certascan, al Pallars Sobirà
Tipus d'Entrada: CUADERN | 11 Comentaris | 2957 visites

El refugi de Certascan, a la comarca del Pallars Sobirà, ha estat guardat durant 28 anys per Alejandro Gamarra, un home que l'ha aixecat i ha creat una ruta d'excursions molt interessants a la zona. Avui és al programa per denunciar que, incomprensiblement, ara el volen fer fora.

Tuesday 15 de February de 2011, 11:34:00
SALVEM CERTASCAN - Pic Certascan i Pic Flamisella

Animeu-vos a venir a un lloc salvatge e inhospit, un racó el Cel. Aquest cap de setmana (19 i 20 de febrer) Més informació: http://cemadteam.madteam.net/posts/2011-01/certascan/ Salutacions C.E. Madteam   Animaros a venir a un lugar salvaje e inhospito, u

Wednesday 9 de February de 2011, 16:29:21
Festival Barcelona Visual Sound 2011

Estimats amics!!   El proper 14 de Febrer es durà a terme la competició de la categoria de Documentals de Muntanya i Aventura de la 8a Edició del Barcelona Visual Sound 2011, on es realitzarà les projecció dels curtmetratges seleccionats i votació dels espectadors per al PREMI P

Tuesday 1 de February de 2011, 09:30:41
Entrega Premis FEEC XIII-COPA CATALANA DE CAMINADES DE RESISTENCIA 2010

XIII COPA CATALANA DE CAMINADES DE RESISTÈNCIA 2010 - ENTREGA DE PREMIS Benvolguts amics, Ens plau felicitar-vos per la vostra clasificació a la XIII Copa Catalana de Caminades de Resistència 2010 i, alhora, convidar-vos a l'entrega de premis del Comitè Català de Marxes, cor

Monday 31 de January de 2011, 12:02:36
CERTASCAN
Tipus d'Entrada: CUADERN | 1 Comentaris | 1874 visites

Certascan es un racó del Cel, d'aquells llocs que la ma de l'home encara...no hi ha posat les grapes al damunt...o això creiem...malgrat tot hem de fer la nostra petita aportació a procurar que els nostre fills i més enllà puguin gaudir d'aquest racó. DIES 19 I 20 DE FEBRER 2011 Â

Thursday 27 de January de 2011, 21:42:25
Comunicat Sorteig Monogràfic d´Alpinisme (Promoció C.E. Madteam)
Tipus d'Entrada: CUADERN | 4 Comentaris | 2106 visites

COMUNICAT SORTEIG MONOGRÀFIC D'ALPINISME - PROMOCIÓ C.E. MADTEAM DIES 5 i 6 de Febrer 2011 Estimats socis, Em procedit a realitzar el sorteig corresponent al Monogràfic d'Alpinisme que es farà els dies 5 i 6 de Febrer. (comunicat PDF) Agraïm la participació de tots

Thursday 27 de January de 2011, 12:10:38
Acte entrega Lots de Nadal 2010 / Acto de entrega Lotes de Navidad 2010

ACTE D'ENTREGA LOTS DE NADAL 2010 - ACTO DE ENTREGA LOTES DE NAVIDAD 2010   Barcelona, 26 de gener de 2011. Ahir dimecres vam retrobar nos amb una colla de socis i usuaris del Madteam, a qui els ha correspos un lot de productes muntanyencs en el sorteig de Nadal. Aquest any

Wednesday 26 de January de 2011, 13:13:49
Respostes i Aclariments: Refugi de Certascan
Tipus d'Entrada: CUADERN | 7 Comentaris | 2068 visites

Bon dia, Davant de les comunicacions que estem rebent tots els clubs referents al tema del refugi de Certascan, i donat l'interes i les diferents consultes que ens han fet molts dels socis del nostre club, volíem fer-vos unes reflexions. La FEEC no pot restar en silenci davant de

« Anterior12... 171819202122232425 ... 3031Següent »