Cuadern d'Entrades June de 2010

2005 JanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember

Saturday 26 de June de 2010, 20:38:51
FESTA D´ANIVERSARI DEL C. E. MADTEAM

JA TENIM 5 ANYS!!! Ja han passat 5 anys des que un grupet d'usuaris de la pagina madteam.net varem decidir muntar un club de muntanya, 5 anys plens de bons i mals moments, d'alegries i tristeses, 5 anys en que hem passat de ser un grupet d'amics a gairebé 1600 socis, però sobr

Saturday 26 de June de 2010, 18:16:47
Nova pòlissa pels assegurats sub-14 i sub-17 / Nueva póliza por los asegurados sub-14 y sub-17

Des del passat 15 de juny, un cop vençuda la pòlissa subscrita amb Mapfre, la UFEC ha arribat a un acord amb la companyia Aliança per tal de mantenir les cobertures dels titulars de les modalitats sub-14 i sub-17. En conseqüència, el procediment d’avís d’accident per aquests asse

Wednesday 9 de June de 2010, 16:32:51
ACTE ENTREGA PREMIS MADFOTO 2010
Tipus d'Entrada: CUADERN | 5 Comentaris | 2038 visites

Apreciats socis, Ahir, vam celebrar la entrega de premis del MADFOTO 2010 a l'espai País Valencià de Barcelona. Aproximadament a les 20:30 hores ens vam reunir un bon nombre de socis per a conèixer els resultats del concurs. Abans de res, volem tornar a agrair a tots els part

Tuesday 1 de June de 2010, 10:01:28
Cadaqués al far de Cap de Creus (resum sortida)
Tipus d'Entrada: CUADERN | 3 Comentaris | 1802 visites

El passat dissabte 29 de maig, a les 9 del matí, ens trobem una bona colla de socis del club (18), a l'Ermita de Sant Baldiri, per recórrer el camí de ronda que uneix el bonic poble de Cadaqués i el far del Cap de Creus.   Gairebé a tocar de l'ermita, trobem la casa museu de Sal