Arxiu d'entrades May de 2014

2005 JanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember

Anar a la pàgina: Mostrant 16 a 22 de 22

Monday 12 de May de 2014, 12:50:18
Curs d'iniciació sobre ús de gps i cartografia digital

MADTEAM i TWONAV us conviden al "Curs d'iniciació sobre ús de GPS i cartografia digital", on podreu aprendre el funcionament bàsic d'aquest tipus de dispositius i un ús funcional de la cartografia digital.  Dijous 22 de maig 2014

Friday 9 de May de 2014, 10:16:00
SETMANA DE MUNTANYISME DE BADALONA

Fidels al nostre compromís anual d’apropar la muntanya a tots els seus seguidors, podem sentirnos orgullosos de presentar la 29a Setmana de Muntanyisme de Badalona, comptant amb personatges destacats del món de la muntanya. Una cita ineludible per a tots aquells amants de la muntanya

Wednesday 7 de May de 2014, 10:33:36
II Seminari d'Iniciació a les Aigües Vives

Seguint fidels a la nostra tasca de divulgació dels coneixements més avançats, l’Escola de la Federació Catalana d’Espeleologia organitza aquest seminari per contribuir en l’augment del nivell tècnic del nostre col·lectiu. Aquest seminari està adreçat als/les federats/des, q

Wednesday 7 de May de 2014, 01:42:59
Curs d'Escalada en roca

L’escalada és una activitat apassionant que permet descobrir l’essència i la bellesa de la muntanya vertical, portant-nos a racons d'altre manera difícils d'admirar. Dirigit a aquelles persones que volen iniciar-se en l’escalada en itineraris equipats. Cal una condició física normal i

Tuesday 6 de May de 2014, 13:19:07
Curs Orientació; mapa i brúixola
Tipus d'Entrada: CUADERN | 2 Comentaris | 1136 visites

Curs intensiu d’un dia dirigit a tots els aficionats a les activitats a la natura. Amb l’objectiu de dotar-los dels coneixements necessaris per aprendre a orientar-se, situar-se i saber cap a on dirigir-se amb seguretat, així com poder conèixer la nostra posició amb la lectura d’un mapa

Monday 5 de May de 2014, 21:45:24
L'exploració del Borkoldoy

Film guanyador del primer premi a la 17ª Mostra d'Audiovisuals de Muntanya de Sant Martí (2014) Film d’expedició de muntanya al Kyrgyzstan (2012) a càrrec d’Albert Naudin. Dimecres 7 de maig a les 8 del vespre. Cal confirmació d’assistència a info@llibreriahoritzons.com , afo

Thursday 1 de May de 2014, 18:30:03
Sortida d'Alpinisme tutelada
Tipus d'Entrada: CUADERN | 3 Comentaris | 1346 visites

Realitzar una ascensió per un corredor de neu és una manera bonica d’assolir un cim no per el recorregut mes senzill i ens endinsa en un mon fantàstic de neu gel i roca, que ens aportarà una satisfacció ben especial a la finalització de l’activitat. Dies 10 i 11 de maig 2014