Arxiu d'entrades October de 2013

2005 JanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember

Thursday 31 de October de 2013, 11:44:58
MADTEAM - PROMOCIÓ OCTUBRE - Camp Base

El nostre Club ha arribat a un acord amb la botiga Camp Base Sant Cugat i les marques FIXE - MILLET - BOREAL, a través del qual, cada mes ens envian una oferta de productes amb preus especials pels socis del Club.   Us adjuntem oferta del "Productes Octubre 2013", vàlida únicament d

Thursday 31 de October de 2013, 09:40:04
Marathon Trail Dunes

La primera edición de la Marathon Trail Dunes 2014 es la mejor opción del calendario de las competiciones de running en el desierto. En el mes de mayo, cuando el desierto está en su momento más bello y el calor no es exagerado.   Su bajo coste, sólo 590 € a los cincuenta prime

Monday 28 de October de 2013, 15:54:13
Premis La Porta del Cel 2013

Us envio informació dels 2.000 € en premis que hem donat per sorteig entre tots els participants de les rutes de La Porta del Cel i Muntanyes de LLibertat. Us agraïria si podeu donar-los a conèixer. Gràcies   Os envío la información de los 2.000

Friday 25 de October de 2013, 18:04:56
Los 100 últimos glaciares del sur de Europa

Los 100 últimos glaciares del sur de Europa   Los 100 últimos glaciares del sur de Europa. Presentació del llibre i audiovisual a càrrec del glaciòleg Jordi Camins. Dimecres 30 d'octubre a les 8 del vespre. Confirmació d'assistència a info@llibr

Monday 21 de October de 2013, 20:12:17
Seminari d'iniciació a l'espeleologia
Tipus d'Entrada: CUADERN | 1991 visites

Dies 26 i 27 d'octubre 2013 Us presentem una sortida de cap de setmana, per descobrir i endinsar-nos al inhòspit mon de la exploració subterrània. La sortida l'organitza el Tarraco Club Muntanyenc, amb col·laboració de la Secció d'Espeleologia del CE Madteam. L'activitat es

Monday 14 de October de 2013, 10:40:04
ACTIVITATS C.E.MADTEAM - OCTUBRE 2013

ACTIVITATS C.E.MADTEAM - OCTUBRE 2013 Dia 16: Taller reparació d'esquís - més info Dia 19: Taller de vies ferrades - més info

Friday 11 de October de 2013, 00:44:43
37a edició de l´Aplec Excursionista dels Països Catalans

El Club Pirinenc Andorrà ha acceptat amb moltes ganes i il·lusió el repte d’organitzar el 37è Aplec Excursionista dels Països Catalans; una oportunitat única de compartir amb gent de la mateixa parla tres dies de cultura i muntanya per les valls d’aquest petit estat. La nostr

Thursday 10 de October de 2013, 15:14:25
RUTA CARACREMADA: TARDOR 2013

RUTA CARACREMADA - EDICIÓ AMB LA PARTICIPACIÓ D'EN PAKO CRESTAS DEL 1 AL 3 DE NOVEMBRE DEL 2013 - PRIMER DIA: AIGUADORA - PONT CABRARÃS - MOLà D'EN GÃœELL - GÓSOL - SEGON DIA: GÓSOL - CAP DEL VERD - LA COMA - LA PUDA - SANT LLORENÇ DE MORUNYS

Wednesday 9 de October de 2013, 15:36:13
Èxit de la primera edició Curs de Mecànica Bàsica BTT

La Secció de BTT del CE Madteam va presentar, ahir al vespre, la primera edició del Curs de Mecànica Bàsica per BTT, amb una molt bona participació dels socis, fins i tot hi havia llista d'espera. Desprès de dues hores ben bones d'explicacions i consultes, vam acabar amb l'entrega de

Wednesday 9 de October de 2013, 13:04:15
alBOOM de la TARDOR: 26 i 27 d´octubre

Vols millorar la composició de les fotografies de natura? Vols aprendre els aspectes tècnics més bàsics de la fotografia de paisatge? T’agrada viure i sentir els colors de la tardor?  Et proposem un cap de setmana d’excursions i fotografia apte per a tots els nivells i tipus de

Tuesday 8 de October de 2013, 09:42:19
Castanyada 2013, el RocoBttCastanyadaStage

Un any més, i com ja comença a ser habitual, arriba la castanyada i amb ella també el ROCOCASTANYASSOSTAGE! que aquest any pasa a ser RocoBttCastanyadaStage :) El Rocastanyasso és la trobada anual de la secció d'escalada oberta a tot el club on l'activitat principal és passar-s'ho bé!

Monday 7 de October de 2013, 22:53:30
Revista C.E. MadTeam # 11

Estimats socis,   ja tenim aquí el número 11...!!       Un nou exemplar de la revista del Club, en el nou format mensual. 2 Histories Madteam, el micro-relat, l'agenda i els trending topics (les activitats i cursos que organitza el club