Arxiu d'entrades January de 2011

Monday 31 de January de 2011, 12:02:36
CERTASCAN
Tipus d'Entrada: CUADERN | 1 Comentaris | 1867 visites

Certascan es un racó del Cel, d'aquells llocs que la ma de l'home encara...no hi ha posat les grapes al damunt...o això creiem...malgrat tot hem de fer la nostra petita aportació a procurar que els nostre fills i més enllà puguin gaudir d'aquest racó. DIES 19 I 20 DE FEBRER 2011 Â

Thursday 27 de January de 2011, 21:42:25
Comunicat Sorteig Monogràfic d´Alpinisme (Promoció C.E. Madteam)
Tipus d'Entrada: CUADERN | 4 Comentaris | 2099 visites

COMUNICAT SORTEIG MONOGRÀFIC D'ALPINISME - PROMOCIÓ C.E. MADTEAM DIES 5 i 6 de Febrer 2011 Estimats socis, Em procedit a realitzar el sorteig corresponent al Monogràfic d'Alpinisme que es farà els dies 5 i 6 de Febrer. (comunicat PDF) Agraïm la participació de tots

Thursday 27 de January de 2011
Entrega Lots de Nadal 2010

Barcelona, 26 de gener de 2011. Ahir dimecres vam retrobar nos amb una colla de socis i usuaris del Madteam, a qui els ha correspos un lot de productes muntanyencs en el sorteig de Nadal. Aquest any teniem 4 tipus de lots diferents: 1.-Lot ferrata: Dissipadora, 2 mosquetons de seguretat, c

Thursday 27 de January de 2011, 12:10:38
Acte entrega Lots de Nadal 2010 / Acto de entrega Lotes de Navidad 2010

ACTE D'ENTREGA LOTS DE NADAL 2010 - ACTO DE ENTREGA LOTES DE NAVIDAD 2010   Barcelona, 26 de gener de 2011. Ahir dimecres vam retrobar nos amb una colla de socis i usuaris del Madteam, a qui els ha correspos un lot de productes muntanyencs en el sorteig de Nadal. Aquest any

Wednesday 26 de January de 2011, 13:13:49
Respostes i Aclariments: Refugi de Certascan
Tipus d'Entrada: CUADERN | 7 Comentaris | 2061 visites

Bon dia, Davant de les comunicacions que estem rebent tots els clubs referents al tema del refugi de Certascan, i donat l'interes i les diferents consultes que ens han fet molts dels socis del nostre club, volíem fer-vos unes reflexions. La FEEC no pot restar en silenci davant de

Saturday 15 de January de 2011, 21:48:30
Curs d'esquí de muntanya (nivell 1)

Hola us oferim pels dies 2, 5-6, 9, 12-13 i 16 de febrer un Curs d'esquí de muntanya, nivell 1.   Més Informació Salutacions Club Exc. Madteam Hola os ofrecemos para los dias 2, 5-6, 9, 12-13 y 16 de febrero un Curso de esquí de montaña, nivel 1. MÃ

Saturday 15 de January de 2011
Tir amb Arc a Montjuic

El passat dia 26 de desembre, alguns socis del club van tenir la oportunitat de provar la modalitat de tir amb arc, el lloc escollit va ser al Castell de Montjuïc a Barcelona de la mà d'un expert con el nostre soci Juanto (speakbow). Moltes gràcies a tots per la vostra participació i al Juan

Tuesday 11 de January de 2011, 22:04:08
Presentació conjunta de les revistes Vèrtex i Descobrir Catalunya

El proper dijous 13 de gener se celebrarà a la seu de la Federació d’Entitats Excursionistes de Catalunya (FEEC) la presentació conjunta del darrer número de Vèrtex, la revista de muntanya editada per la FEEC i de Descobrir Catalunya, que inclou un reportatge especial dedicat al Pirineu b