Arxiu d'entrades January de 2013

Anar a la pàgina: Mostrant 16 a 24 de 24

Wednesday 16 de January de 2013, 16:40:23
Curs d’alpinisme d’iniciació

Dies 9 i 10 de febrer 2013 T'agradaria iniciar-te en l'alpinisme hivernal? Coneixes les tècniques bàsiques de seguretat i de progressió?... Aquí t'oferim un curs d'iniciació, que et donar l'oportunitat d'iniciar-te en aquesta modalitat esportiva.  Lloc: Grau Roig (Andorra) Dor

Wednesday 16 de January de 2013, 09:22:55
La Costa Est de Grenlàndia

La Costa Est de Grenlàndia Xerrada de viatges d’aventura a càrrec de Gerard Van den Berg de X-Ploregrup. Dijous 17 de gener a les 20 h. Confirmació d’assistència a info@llibreriahoritzons.com

Tuesday 15 de January de 2013, 21:40:04
CLARS A LA LLUNA A LA TORRETA DE L'ORRI

Voleu anar a gaudir de les raquetes de neu als clars de la lluna amb la seguretat de la companyia d’un guia? No perdeu la possibilitat d’acompanyar-nos a les Comes de Rubió. Raquetada a la lluna plena el dissabte i ascensió el diumenge a la Torreta de l’Orri. Preu especial pe

Friday 11 de January de 2013, 23:28:20
Pic de Fontfreda (canal central)

Dissabte 19 de gener de 2013   Ascensió a aquest pic per la seva canal central amb resalts de gel i mixt fàcil.    Canal Central al Pic de la Fontfreda de Porte Puymorens.

Friday 11 de January de 2013, 12:59:49
Curs Esquí de fons (Gener 2013) - AMPLIEM PLAÇES!!!

HEM AMPLIAT MÉS PLAÇES!!!! DIES 26 i 27 DE GENER 2013 Cap de setmana destinat a iniciar-se en el món de l'esquí de fons.  Aquest curs va dirigit a tota persona amb ganes de conèixer i iniciar-se el món de l’esquí n&ogr

Wednesday 9 de January de 2013, 16:50:46
Xerrada podologia esportiva

El divendres dia 11 de gener es durà a teme  una xerrada sobre podologia esportiva a càrrec del podòleg ENRIC VIOLAN, un dels podòlegs més prestigiosos del nostre país. Aquest acte tindrà lloc al Pavelló de Suècia (Berga) a les 21.00 hores.

Wednesday 9 de January de 2013, 10:33:06
Anhels de salvatgia (entre rastres i iglús)

Anhels de salvatgia (entre rastres i iglús) Un cap de setmana intens de neu, amb una profunda immersió als boscos i prats alpins de l’Alt Pirineu, que culminarà amb la construcció d’un iglú. Amb les raquetes com a eina de desplaçament, viurem l’hivern, seguirem rastres d’anim

Friday 4 de January de 2013, 09:20:17
Curs d´iniciació al esquí de fons
Tipus d'Entrada: CUADERN | 1917 visites

DIES 26 i 27 DE GENER 2013 Cap de setmana destinat a iniciar-se en el món de l'esquí de fons.  Aquest curs va dirigit a tota persona amb ganes de conèixer i iniciar-se el món de l’esquí nòrdic, el nostre objectiu és dotar dels coneixements bàsics de l’esquí nòrdic per gau

Thursday 3 de January de 2013, 16:00:37
Allaus i seguretat a la muntanya

Allaus i seguretat a la muntanya. A càrrec de Pere Rodés i Muñoz de l’Equip coordinador Curs de Medicina i Socors de Muntanya (CMSM)