Ets a » Blog Club Excursionista MadTeam » Cuadern d'Entrades

Anar a la pàgina: Mostrant 451 a 464 de 464

Friday 24 de October de 2008, 10:49:02
Presentació de la revista Vèrtex -Especial País Basc

Vèrtex, especial País BascBenvolguts amics i col·laboradors us convidem a la presentació del darrer número de Vèrtex, un monogràfic dedicat al País Basc. Que tindrà lloc el proper dijous dia 30 d'octubre al Centre Cultural Euskal Etxea de Barcelona. L'acte s'emmarca dintre del cicle "Eus

Friday 17 de October de 2008, 18:31:17
Monografico de Crestas
Tipus d'Entrada: CUADERN | 2067 visites

MONOGRAFICO DE CRESTASDias 5, 8 y 9 de Noviembre 2008.TEMARIOObjetivo:Dar a conocer esta especialidad del progresión típica de alta montaña, prácticando las técnicas más básicas de este tipo de progresión.Conferencia:Material básico de alpinismo y escalada necesario para este tipo de activ

Thursday 16 de October de 2008, 11:24:33
INSCRIPCIONS AL CENTRE DE TECNIFICACIÓ D’ESCALADA ESPORTIVA TEMPORADA 2008-09 (FEEC)

DIRECCIÓ TÈCNICA FEECCom cada any, s’obre el termini de presentació d’inscripcions per formar part del Centre de Tecnificació d’Escalada Esportiva de Catalunya. Aquest té com a objectiu primordial preparar esportistes d'alt nivell per a la competició, així com sensibilitzar als seus me

Thursday 16 de October de 2008, 09:46:17
Activitats d´Alt Nivell i Expedicions 2008 (FEEC)
Tipus d'Entrada: CUADERN | 2008 visites

DIRECCIÓ TÈCNICAUs recordem que totes les persones que vulguin sol•licitar una subvenció per activitats d’alt nivell i expedicions realitzades durant el darrer trimestre de l’any 2007 i fins a l’actualitat, ho poden fer a la Direcció Tècnica de la FEEC fins el 5 de novembre de 2008.T

Thursday 2 de October de 2008, 17:09:10
1r. "feuloqueusdonilaganastage" al Montseny

Dies: 1 i 2 de novembre 2008Lloc: Viladrau (Montseny)Activitats variades per tothom; btt, fotografia, passejades...festa!!!Farem estada en regim de mitja pensió a la Casa de Colònies Santa MartaPreus: 32 euros mitja pensió (sopar dissabte, dormir i esmorzar diumenge)? euros (menors de 12 anys)

Thursday 24 de May de 2007, 17:50:28
Fin de semana en Cal Paris de los ganadores de la 3a semana de audiovisuales
Tipus d'Entrada: CUADERN | 6 Comentaris | 2422 visites

Lai y Atori fueron los ganadores del concurso de audiovisuales de este año. Consitiendo el premio en un fin de semana para 6 personas pagado por el C.E.MadTeam en Cal Paris Lai, Atori, Alicuecano, Julipo y compañia nos comentan esto de este inolvidable fin de semana en Cal Paris "Sobre la cas

Wednesday 14 de March de 2007, 10:58:47
Calendario Copa Catalana de Caminades de Resistència
Tipus d'Entrada: CUADERN | 2 Comentaris | 4074 visites

Aqui teneis el calendario de este año de la copa catalana de Marxes de Resistència. A ver si este año podemos organizarnos un poco jejeje, si el año pasado yendo cada uno por nuestra cuenta quedamos 8os en la clasificacion por clubs, si nos organizamos un poquito a ver si subimos un poquito

Wednesday 28 de February de 2007, 13:14:26
1er Día - 3ª Setmana Audiovisuals MadTeam

Ya ha empezado la 3a semana de audiovisuales de montaña Madteam. Ayer se hizo la proyeccion del audiovisial de la Expedicion Madteam 2006 al Pamir. En el apartado de fotorgrafia hemos colgado algunas fotos con momentos del pase.....net/blog003257/galeria_2858/ A pesra de algun que otro probl

Monday 26 de February de 2007, 14:23:34
1er. Monogràfico de Hielo

ESCOLA D'ESPORTS DE MUNTANYA GLACERAMONOGRAFICO DE HIELO Realizado los dias 7, 10 y 11 de Febrero de 2007 El día de 7 de Febrero tiene lugar la presentación, la logística y la teórica sobre material técnico para la escalada de cascadas de hielo, con medios audiovisuales. El 10 nos

Monday 19 de February de 2007, 08:25:41
3era. Setmana d’Audiovisuals de Muntanya C.E.MADTEAM

Descarregat el cartell complert dels audios aqui  Dia 27 de febrerExpedició Madteam al Kurumdy y Pic Lenin

Friday 20 de October de 2006, 22:21:25
Participa a la 3era. Setmana de Audiovisuales de Montaña

Un año más, el Club Excursionista MadTeam nos prooponemos celebrar la 3era. Semana de audiovisuals de Montaña con la novedad de ofrecer uno de los dias “los audiovisuales del 'usuario/socio†del MadTeam.   Queries participar?, aquí os explicamos como hacerlo.   Bases de participació

Friday 3 de February de 2006, 11:55:36
Memoria 2ª semana de Audiovisuales MadTeam

[+] click para ampliar [+] click para ampliar Ha finalizado la 2º Semana de Audiovisu

Monday 23 de January de 2006, 09:59:25
Agradecimientos y entrega del lote de Navidad.
Tipus d'Entrada: CUADERN | 1 Comentaris | 2793 visites

[+] click para ampliar [+] click para ampliar

Saturday 29 de January de 2005, 14:40:05
Nota Legal
Tipus d'Entrada: CUADERN | 1 Comentaris | 12859 visites

El CE MadTeam publica en aquest blog activitats i propostes facilitades pels seus socis, col·laboradors i usuaris. El CE MadTeam es limita a informar d'activitats organitzades per tercers, declinant tota responsabilitat sobre el contingut i la exactitud de les propostes publicades, que són respon