Ets a » Blog Club Excursionista MadTeam » Cuadern d'Entrades » October 2013 » èxit De La Primera Edició Curs De Mecànica Bàsica Btt
Wednesday 9 de October de 2013, 15:36:13
Èxit de la primera edició Curs de Mecànica Bàsica BTT

La Secció de BTT del CE Madteam va presentar, ahir al vespre, la primera edició del Curs de Mecànica Bàsica per BTT, amb una molt bona participació dels socis, fins i tot hi havia llista d'espera.

Desprès de dues hores ben bones d'explicacions i consultes, vam acabar amb l'entrega de obsequis als participants, una baula rapida de cadena, una caixeta de parxes i un llapis de memòria amb un manual completíssim per poder afrontar les reparacions mes habituals de les nostres bicis.

Per part de la Secció, com del Club, volem agrair als dos ponents, en Juli Tortajada i en Ventura Claramunt, l'esforç en preparar aquest curs, tant per la documentació entregada com per la senzillesa amb que ens van solucionar els diferents dubtes.

Nomes comentar los que, donat l'èxit, crec que haurien d'anar se reservant algun vespre mes, per que es un curs que repetirem.