Monday 12 de January de 2009, 17:39:28
Lots Nadalencs 2008
Tipus d'Entrada: CUADERN | 2 Comentaris | 1835 visites

Hola,

Per fi hem acabat de repartir els lots de nadal!!

Aquest any, gracies a GR-zero, Vertic, Esports Lluch, Escola d'Esports de Muntanya Glacera, Editorial Piolet. Cossetània Edicions i com no al Club Excursionista Madteam, hem repartit una seixantena d'articles, repartits en 14 lots..

En breu ens posarem en contacte amb tots els guanyadors, per fer l'entrega del material.

Donar-vos les gracies a tots per participar i que disfruteu (amb seny) de la muntanya.

Salutacions
Club Excursionista Madteam

Hola,

Por fin hemos terminado de repartir los lotes de navidad!

Este año, gracias a GR-zero, Vèrtic, Esports Lluch, Escola d'Esports de Muntanya Glacera, Editorial Piolet, Cossetània Edicions y como no al Club Excursionista MadTeam, hemos repartido unos sesenta artículos, repartidos en 14 lotes ..

En breve nos pondremos en contacto con todos los ganadores, para hacer la entrega del material.

Daros las gracias a todos por participar y que disfrutéis (con juicio) de la montaña.

Saludos
Club Excursionista MadTeam

2 Comentaris
Enviat per Miguel-vcl el Thursday 5 de February de 2009

“Quisiera recibir información de la entrega de los lots nadalencs 2008, aparezco como premiado (socio nº 1353) y todavía no os habeis puesto en contacto conmigo.
Un saludo”
Enviat per C.e.madteam el Thursday 5 de February de 2009

“Hola Miguel en breve nos pondremos en contacto con todos.saludosjordi”