Ets a » Blog Club Excursionista MadTeam » Arxiu d'Articles » March 2013 » Ruta Caracremada - Setmana Santa 2013
Thursday 21 de March de 2013, 09:48:32
Ruta Caracremada - Setmana Santa 2013
Tipus d'Entrada: ARTICLE | 3 Comentaris | 3618 visites

VERSIÓ REDUIDA (4 DIES)

1a etapa: Sant Llorenç de Morunys – la Creueta – Collet de les Valls – Pont sobre els Pantà de la Llosa del Cavall – Collet dels Llengots – Creu del Capolat – el Capolatxell (la Presó de Busa) – Creu de Capolat – Casa Vila – Els Colls – Grau de les Collades –Sant Pere de Graudescales – Mirador dels Presidents – Pont de LLinars – Càmping d’Aigua d’Ora Desnivell: 879 metres de pujada i 879 metres de baixada - Distància 19,9 Km.

2a etapa: Càmping d’Aigua d’Ora – Sorribes – Bauma de Sallent – la Cassa Grossa - Portell de Griells - Bonner - Molí d'en Güell - l'Espà - Sorribes - Gósol - Molí de Gósol. Desnivell: 964 metres de pujada i 524 metres de baixada - Distància 27,2 Km.

3a etapa:  Gósol – Forat de Torrentsera – Torrent Fosc - Coll dels Belitres – Cap del Verd – Coll de Veis – Prat Major – Coma Pregona – Coll de Port – Tuixén Lavansa .- Refugi de l’Arp. Desnivell: 1.272 metres de pujada – 682 metres de baixada - Distància 16,4 Km.

4a etapa:  Refugi de l’Arp – Estació d’esquí Tuixén Lavansa – Clots de Rebost – Tosa Pelada – Pedró dels Quatre Batlles – Portell del Llop – la Bòfia – Estació esquí Port del Comte – Santa Magdalena – Sant Llorenç de Morunys. Desnivell:  623 metres de pujada i 1.438 metres de baixada - Distància 19,1 Km.

3 Comentaris
Enviat per Tamara el Thursday 21 de March de 2013

“Bona tarda,estic interesada a la ruta de caracremada i m'agradaria saber quin dia comença per tal de veure si m'ho puc convinar, ja que el dia 28 tinc una altra sortida de muntanya. No soc del madteam i mai he sortit amb vosaltres, però m'han parlat de vosaltres i "me ha picado el gusanillo".Merci.Salutacions”
Enviat per Kali el Sunday 24 de March de 2013

“Finalmente alguien puede decir las fechas para esta Ruta ¿?”
Enviat per C.e.madteam el Monday 25 de March de 2013

“Hola kali, seguramente sera para empezar el jueves 28. Envia un mail a: caracremada@live.comsaludosjordi”