Ets a » Blog Club Excursionista MadTeam » Arxiu d'Articles » November 2011 » Audiovisual I Xerrada Sobre Astronomia
Thursday 24 de November de 2011, 11:21:44
Audiovisual i xerrada sobre astronomia

Dia 29 de novembre a les 20 h.

A càrrec de l’Agrupació Astronòmica de Sabadell. Per totes les edats.  Gratuït

Exposiciò fotografia astronòmica el 29 de novembre

L’Agrupació Astronòmica de Sabadell dintre de les activitats de col·laboració que mantenim ens han preparat un audiovisual i una xerrada sobre l’univers, estrelles, galàxies, forats negres i també sobre les activitats que organitzen, cursos, tallers, visites guiades i observacions tan per adults i nens. Ens respondran a un  munt de preguntes que els poden fer.

Si vols fer alguna visita i observació, un taller, un curs d’iniciació de com utilitzar un telescopi, sobre astronomia, com fer observacions o mes avançats es un bon moment per demanar informació. Aquest dia tindrem una exposició de fotografia astronòmica cedida per l’Agrupació.

Si vols saber sobre astronomia:

Agrupaciò Astronòmica de Sabadell

AstroMia

Informació: a www.llibreriahoritzons.com o per correu electrònic a info@llibreriahoritzons.com