Ets a » Blog Club Excursionista MadTeam » Arxiu d'Articles » November 2009 » Cicle D´audiovisuals De Tardor (novembre 2009)
Thursday 5 de November de 2009, 14:44:07
Cicle d´Audiovisuals de Tardor (Novembre 2009)

CICLE D’AUDIOVISUALS DE TARDOR

Les projeccions tindran lloc al la sala de EL CENTRE (C/ Major, 3) de LLORENÇ DEL PENEDÈS.

L’entrada és gratuïta.

Dijous 5 de novembre a 2/4 de 9 del vespre
JORDI CAMINS: El canvi climàtic a les glaceres del Pirineu

Ens mostra per mitjà d’imatges comparatives dels darrers 25 anys el retrocés i extinció de les glaceres dels Pirineus, explicant de manera bàsica com “funcionen†i quina és la dinàmica d’aquests aparells glacials.

Dijous 12 de novembre a 2/4 de 9 del vespre
IMMA MOLIST I PEP COSTA: De Windhoek a Lesotho

És un recorregut amb bicicleta per Namíbia i Lesotho, tres mesos per terres d’Àfrica del Sud. El muntatge mostra la varietat de paisatges com diferents formes de vida de la seva gent.

Dijous 19 de novembre a 2/4 de 9 del vespre
XAVIER ARIAS: Lhotse 8.516 l’oblidat del kumbu

El 20 de Maig del 2009, l’alpinista Xavi Arias assoleix en solitari el cim del Lhotse de 8.516m, la quarta muntanya més alta de la terra. fent realitat el somni que es va proposar un any enrera mentre baixava del cim de l’Everest.