Ets a » Blog Club Excursionista MadTeam » Cuadern d'Entrades » December 2008 » Cronica De La 4a. Mostra D'audios (dissabte 29-11-08)
Tuesday 2 de December de 2008, 16:47:20
Cronica de la 4a. Mostra d'audios (dissabte 29-11-08)
Tipus d'Entrada: CUADERN | 1980 visites

Dissabte 29 de novembre de 2008

Segon dia del treballs dels nostres socis.

El David Palos juntament amb la gent de Tarragona ens trasllada a la Xina Occidental per tal d’ascendir al Muztagh-ata de 7546m, amb esquís. Un homenatge als kirguisos, la gent autòctona de la regió del Xinjiang.

L’Anna Rubio ens fa baixar la mirada, perquè caminant admirem la bellesa de la flora del Pirineu.

Fem un intermig per reposar forces compartint amb el públic assistent, conferenciants, jurat i amics un refresc o cava acompanyat d’un pica-pica.

Iniciem de nou la mostra amb un àudio de la Beatriz Flamini; Retratos de crux, on amb imatges d’escalada ens reflexa la duresa i l’energia que genera en els seus aficionats.

I per acabar, el Miguel Dieguez ens presenta un recorregut de flora, fauna i paisatges amb imatges dels Pirineus i Alps.

Al mateix temps es procedeix al recompte de vots, es realitzant diversos sortejos aportats pels nostres col.laboradors: Editorial Piolet, Escola d’esports de Muntanya Glacera, GeoPlaneta, Gr-Zero, Vertic.

Al final els resultats de la 4ª mostra d’audiovisuals de muntanya Madteam, queda de la següent manera:

Primer premi
Miguel Diéguez – Instants

Segon premi
Beatriz Flamini - Retratos de crux
 
Tercer premi
David Palos - Camp de sensacions
David Oliveras e Irene Artuñedo - Spiti Valley

Cinqué premi
Curro Gonzalez – Frio

Sisé premi
Anna Rubio - Caminando colores
 
Seté premi
Marc Martí - Ecrins i Montblanc

Public assistent: 20 a 30 persones

La organització agraeix la participació del Toti Valés i dels socis conferenciants pels bonics moments que ens han fet passar aquests 3 dies, així com el nostre agraïment al jurat, col•laboradors (Col.legi San Josep, Editorial Piolet, Escola d’esports Glacera, GeoPlaneta, GR-zero i Vertic) i al públic assistent, que sense ells això no seria possible.

Ens veiem a la Cinquena Mostra!!!!!


Sabado 29 de noviembre de 2008

Segundo día de las presentaciones de nuestros socios.

David Palos junto con la gente de Tarragona nos traslada a la China Occidental para ascender al Muztagh-ATA de 7546m, con esquís. Un homenaje a los kirguisos, la gente autóctona de la región del Xinjiang.

Anna Rubio nos hace bajar la mirada, para que caminando admiremos los colores y la belleza de la flora del Pirineo.

Hacemos un intermedio para reponer fuerzas compartiendo con el público asistente, conferenciantes, jurado y amigos un refresco o cava acompañado de un pica-pica.

Iniciamos de nuevo la mostra con un audio de la Beatriz Flamini; Retratos de crux, donde con imágenes de escalada nos refleja la dureza y la energía que genera en sus aficionados.

Y para acabar, Miguel Dieguez nos presenta un recorrido de flora, fauna y paisajes con imágenes de los Pirineos y Alpes.

Al mismo tiempo se procede al recuento de votos, mientras tanto se realizan diversos sorteos aportados por nuestros colaboradores: Editorial Piolet, Escola d’esports de Muntanya Glacera, GeoPlaneta, Gr-Zero, Vertic.

Al final los resultados de la 4 ª mostra de audiovisuales de montaña MadTeam, queda de la siguiente manera:

Primer premio
Miguel Diéguez - Instants

Segundo premio
Beatriz Flamini - Retratos de crux
 
Tercer premio
David Palos - Camp de sensacions
David Oliveras e Irene Artuñedo - Spiti Valley

Quinto premio
Curro Gonzalez - Frio

Sexto premio
Anna Rubio - Caminando colores
 
Séptimo premio
Marc Martí – Ecrins i Montblanc

Público asistente: 20 a 30 personas

La organización agradece la participación de Toti Vales y de los socios conferenciantes por los bonitos momentos que nos han hecho pasar estos 3 días, así como nuestro agradecimiento al jurado, colaboradores (Col.legi Sant Josep, Editorial Piolet, Escola d’esports de muntanya Glacera, GeoPlaneta, GR-zero y Vertic) y al público asistente, que sin ellos esto no sería posible.

Nos vemos en la Quinta Mostra !!!!!




Afegir nou comentari
Usuari de Madteam.net No usuari




Vista Previa



 

 
MadTeam.net | Suscribirte a este blog | Creative Commons License Blog bajo licencia de Creative Commons. | compartir este enlace en Facebook