Ets a » Blog Club Excursionista MadTeam » Arxiu d'Articles » June 2014 » Vídeo Travessa "muntanyes De Llibertat"
Thursday 5 de June de 2014, 14:04:05
Vídeo travessa "Muntanyes de llibertat"

Tot just s'acaba d'estrenar una nova ruta de trekking de 4 dies, "Muntanyes de Llibertat" (http://www.muntanyesdellibertat.com/), per les terres del Parc Natural de l'Alt Pirineu al Pallars Sobirà (Catalunya) i del Parc Naturel Régional des Pyrénées Ariégeoises (França).

En Francesc Monsonis ha realitzat un vídeo de 26 minuts, on ens explica amb detall aquest trekking, els seus paisatges, els seus refugis, els boscos... amb l'afegit que aquests camins van viure en primera persona la fugida dels jueus de l'holocaust.

Un recorregut d'alta muntanya amb les petjades de moltes històries anònimes que també cal recordar tot caminant. Una nova manera d'entendre la muntanya, no tan sols com una manera de gaudir de la natura i de l'esport, sinó com a "Muntanyes de Llibertat".

Podem gaudir d'aquest vídeo i amb el Francesc podrem comentar la ruta el dimecres 11 de juny a a les 19:30h a la nova Seu del Club Muntanyenc Sant Cugat.