Ets a » Blog Club Excursionista MadTeam » Arxiu d'Articles » June 2012 » Trekking Al Kilimanjaro, El Sostre D'àfrica
Sunday 3 de June de 2012, 02:13:05
Trekking al Kilimanjaro, el sostre d'Àfrica

Trekking al Kilimanjaro, el sostre d'Àfrica.

Audiovisual a càrrec de Ricard Morán presentat a la Mostra d'Audiovisuals i Fotografia de Muntanya de la Farinera del Clot al 2011. Gratuït.

Preguem confirmació d’assistència a info@llibreriahoritzons.com

Dijous 7 de juny a les 20 h.

Trekking al cim mes alt d’Àfrica, amb un paisatge que no  estem acostumats a veure d’aquest continent i on les glaceres estan retrocedint i son casi testimonials.

El Kilimanjaro és la muntanya més alta del continent africà i figura entre els majors volcans inactius del món. Es troba a Tanzània, just al sud de l'equador i prop de la frontera amb Kenya. La Terra va expulsar en aquest lloc més de 4.000 milions de metres cúbics de material volcànic i va formar aquesta muntanya amb els seus cims en els núvols.

L'aïllament accentua la immensa grandària de la muntanya. Solitària i distant, s'eleva des dels 900 metres sobre el nivell del mar de l'àrida regió de matolls dels masai, fins a la colossal altura de 5.895 metres. No és d'estranyar que la hi cridi de vegades el sostre d'Àfrica.