Ets a » Blog Club Excursionista MadTeam » Arxiu d'Articles » May 2012 » Presentació De La Cursa La Marrana 2012
Tuesday 8 de May de 2012, 17:29:34
Presentació de la Cursa La Marrana 2012
Tipus d'Entrada: ARTICLE | 2033 visites

             

 

Benvolgut ,

D'ençà mig any un grup de socis estem treballant en l’organització del que serà la primera cursa per muntanya del Club Excursionista Madteam.

Seguint la línia de treball del Club en oferir el màxim d’activitats relacionades amb la muntanya, ens hem engrescat a organitzar aquesta cursa i volem que en formis part tant des del darrera de la barrera o participant a la mateixa.

La Cursa es celebrarà el proper dia 30 de setembre a Vallter, comarca del Ripollès. Un recorregut exigent però alhora d’una bellesa extraordinària on durant el 80% de la cursa es córrer per sobre dels 2000 metres d’alçada.

Esperem que la iniciativa us agradi i sobretot esperem poder veure-us-hi a tots.

Fins aviat,

www.cursalamarrana.cat

Club Excursionista Madteam



 

Apreciado,

Desde hace medio año un grupo de socios estamos trabajando en la organización de la que será la primera carrera por montaña del Club Excursionista Madteam.

Siguiendo la línea de trabajo del Club en ofrecer el máximo de actividades relacionadas con la montaña, hemos decidido embarcarnos en organizar esta carrera y queremos que formes parte de ella des de detrás de la barrera o participando en la misma.

La Carrera se celebrará el próximo día 30 de Septiembre en Vallter, comarca del Ripollès. Será un recorrido exigente y a la vez de una belleza extraordinaria en el cual, durante el 80% de la carrera se corre per encima de los 2000 metros de altura.

Esperamos que la iniciativa os guste y sobretodo esperamos poder veros a todos.

Hasta pronto,

www.cursalamarrana.cat

Club Excursionista Madteam




Afegir nou comentari
Usuari de Madteam.net No usuari




Vista Previa



 

 
MadTeam.net | Suscribirte a este blog | Creative Commons License Blog bajo licencia de Creative Commons. | compartir este enlace en Facebook