Ets a » Blog Club Excursionista MadTeam » Arxiu d'Articles » January 2012 » Audiovisual "roca, Desert I Mar"
Thursday 5 de January de 2012, 16:41:55
Audiovisual "Roca, desert i mar"
Tipus d'Entrada: ARTICLE | 1938 visites

Escalades a Jordània i ascensió al Totem Pole a la PANXA DEL BOU

El proper dijous dia 12 de gener a  les 21:30 a la Panxa del Bou  C/ Quintana nº 80 Sabadell projecció de :

ROCA , DESERT I MAR - Escalades al Jordània i ascensió al Totem Pole

Aquesta vegada us portem  unes escalades amb un fort gust d’aventura, en racons  a on  que et quedes una mica aïllat del món i que més val que tot vagi bé.

A Jordània vam escalar i viure en el desert de Wadi Rum una intensa experiència entre dunes, roca delicada, fissures, aproximacions i descensos laberíntics i un molt bon “rotllo” pels 12 escaladors catalans que érem embarcats en aquesta peripècia.

Durant l’ascensió  al Totem Pole, vam  estar rodejats d’aigua, humitat i solitud per escalar aquesta elegant agulla amagada en les inhòspites aigües en l’illa de Tasmània.

Altra cop l’escalada ens ha portat a viure bons moments en uns escenaris, cultures i roques totalment diferents.