Ets a » Blog Club Excursionista MadTeam » Albums de Fotos

2005 JanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember

Anar a la pàgina: Mostrant 16 a 30 de 53

Sunday 19 de June de 2011
Travessa Olla de Núria (Maig 2011)

El cap de setmana del 28 i 29 de Maig el club va organitzar la Travessa a la Olla de Núria, el dissabte a les 5 del matí sortíem de Barcelona en direcció a Ribes de Freser, érem 3 persones. No cal ressenyar massa la travessa...hi ha que entre guies i per la red hi han un bon grapat de ressen

Sunday 1 de May de 2011
Monogràfic d´Esquí de Muntanya

Monogràfic d'esquí de muntanya celebrat aquest cap de setmana a Andorra. El cap de setmana del 1 de maig vam preparar un Monografic d’esqui de muntanya, i un grapat de socis vam poguer fer un tastet d’aquesta dura especialitat muntanyenca. El dimecres vam reunir nos per preparar la sort

Tuesday 12 de April de 2011
Monogràfic d´Alpinisme - Març 2011
Tipus d'Entrada: ÀLBUM DE FOTOS | 2008 visites

Imatges del passat Monogràfic d'Alpinisme ofertat pel club als socis, realitzat els dies 26 i 27 de març 2011 a la zona del Coll de Pal i al Refugi Prat d'Aguiló.

Tuesday 22 de February de 2011
Certascan

Aquest cap de setmana 10 socis del Club Excursionista Madteam ens vam acostar a la zona de Certascan per poder estar al costat del guarda l'Alejandro Gamarra. El divendres a la nit ens vam trobar uns quants (Toni, David, Jordi i Jordi) a Tavascan on vam fer nit. Dissabte al matí un cop esmorzat

Thursday 17 de February de 2011
Monografico de cascadas de hielo
Tipus d'Entrada: ÀLBUM DE FOTOS | 1977 visites

Algunas imagenes (cedidas por Montse) del Monografico de cascadas de hielo realizado los dias 12 y 13 febrero en el Pedraforca.

Tuesday 15 de February de 2011
Monogràfic d´Alpinisme a Ulldeter

Algunes imatges del monogràfic d'alpinisme realitzat els dies 5 i 6 de febrer Ulldeter.

Monday 7 de February de 2011
Caminades 2010 - Entrega de Premis

MOLTES FELICITATS A TOTS ELS QUE HO HEU FET POSSIBLE!! MUCHAS FELICIDADES A TODOS LOS QUE LO HABEIS HECHO POSIBLE!!

Thursday 27 de January de 2011
Entrega Lots de Nadal 2010

Barcelona, 26 de gener de 2011. Ahir dimecres vam retrobar nos amb una colla de socis i usuaris del Madteam, a qui els ha correspos un lot de productes muntanyencs en el sorteig de Nadal. Aquest any teniem 4 tipus de lots diferents: 1.-Lot ferrata: Dissipadora, 2 mosquetons de seguretat, c

Saturday 15 de January de 2011
Tir amb Arc a Montjuic

El passat dia 26 de desembre, alguns socis del club van tenir la oportunitat de provar la modalitat de tir amb arc, el lloc escollit va ser al Castell de Montjuïc a Barcelona de la mà d'un expert con el nostre soci Juanto (speakbow). Moltes gràcies a tots per la vostra participació i al Juan

Monday 6 de December de 2010
Santuari de Bellmunt
Tipus d'Entrada: ÀLBUM DE FOTOS | 2060 visites

El Santuari de Bellmunt està situat al N de la Plana de Vic, coronant el punt més alt de la Serra de Bellmunt (1247 m). Això explica que sigui visible des de molts indrets i es consideri un dels punts de referència per situar el N des de la Plana. L'excursió transcorre per l'assolellat vess

Friday 12 de November de 2010
Mercat de Muntanya de Vic 2010

El Club Excursionista Madteam al Mercat de Muntanya Activa de Vic

Wednesday 23 de June de 2010
Celebració 5è. Aniversari al Run (Benasc)

Wednesday 9 de June de 2010
Entrega premis MADFOTO 2010

Apreciados socios, Ayer, celebramos la entrega de premios del MADFOTO 2010 a l'espai País Valencià de Barcelona. Ante todo, queremos volver a agradecer a todos los participantes su aportación, y la calidad de los trabajos presentados. Aproximadamente a las 20:30 horas, nos reunimos un

Tuesday 1 de June de 2010
Cadaqués al Cap de Creus

Algunas imagenes de la salida , realizadas por nuestro amigo Enrique.

Wednesday 26 de May de 2010
STAGE ESCALADA DOLOMITAS 2010

Imagenes descriptivas de la zona, para más información en relación al Stage en este enlace la encontraras: http://cemadteam.madteam.net/articulos/2010-05/stage-de-escalada-en-dolomitas/