Ets a Blog Club Excursionista MadTeam Arxiu d'Articles April 2015 Documental “el Everest Prohibido”
Wednesday 15 de April de 2015, 09:54:27
Documental “El Everest Prohibido”

El dijous, 16 d’abril, a les 20h. iniciem el 1er. Cicle BocAventura amb la projecció del documental “El Everest Prohibido” i una xerrada posterior amb un dels co-directors (i integrant de l’expedició): Xavi Arias.
Estem d’enhorabona perquè BocAventura ha aconsseguit que un dels escaladors més reconeguts en l’àmbit nacional, Xavi Arias (biografia – http://www.xaviarias.cat/node/3) ens visiti.

Després de veure el documental “El Everest Prohibido” del que va ser expedicionari i co-autor del film, respondrà a totes les nostres preguntes: des de com es financien expedicions tan ambicioses a la problemàtica de l’alçada en els escaladors.
Imatges espectaculars, els riscos de la muntanya (que sempre estàn presents), l’emoció de l’arribada al cim… Un documental que no et deixarà indiferent.

I després… Xavi Arias respondrà els nostres dubtes. Una oportunitat d’escoltar a un gran de la muntanya que ve especialment a l’Espai Jove Boca Nord per a recolzar aquest primer cicle.