Ets a » Blog Club Excursionista MadTeam » Arxiu d'Articles » April 2012 » Sant Jordi 2012. Receptes Anticrisi Dels Catalans Més Intrèpits
Wednesday 18 de April de 2012, 08:52:15
Sant Jordi 2012. Receptes anticrisi dels catalans més intrèpits

Dilluns 23 d'abril Diada de Sant Jordi 2012.

Les receptes anticrisi dels catalans més intrèpids.

Durant la Diada de Sant Jordi vindrán per la nostra llibreria.

La Llibreria Horitzons,  vol contribuir a fer que el país surti de la crisi i per això ha convocat, a la parada que instal·larà per Sant Jordi (c/València, 149 Barcelona), els catalans més aventurers i intrèpids perquè aportin fórmules i la seva opinió sobre la millor manera de fer-ho, a banda de firmar les seves novetats editorials.

En total, prop d'una desena dels millors experts en muntanya, natura i viatges de Catalunya s'han volgut apuntar a la iniciativa batejada com “Les receptes anticrisi dels catalans més intrèpids” i que es difondrà gairebé a temps real via Twitter (@horitzons) i Facebook (https://www.facebook.com/#!/pages/Llibreria-Horitzons/108288555898067durant tota la jornada. “L'objectiu final és que la gran experiència en situacions arriscades i difícils dels nostres millors experts en muntanya i viatgers més intrèpids ens pugui servir a tots per superar la situació que travessa el país a l'actualitat, per això, ens plantegem fer la màxima difusió possible de la iniciativa.

La llibreria exposarà a la parada els consells anticrisi que es vagin recollint al llarg del dia. Els autors també signaran exemplars de les seves novetats literàries i dels últims títols que han publicat.

Els catalans més intrèpids que passaran per la parada de la nostra llibreria per Sant Jordi són:

.Albert Bosch, l'aventurer i emprenedor que s'ha convertit en el primer català en creuar l'Antàrtida des de la costa fins al Pol Sud sense assistència i en solitari. Autor de “Espíritiu de aventura” (Empresa Activa) / Esperit d'aventura” (Entramat)

Arcadi Alibés, periodista esportiu de TV3 que ha corregut més de cent maratons i que publica “Les petjades dels herois” (Ara Llibres)

Georgina Pujol, periodista de TV3 que ha plasmat les vivències d'un viatge a Austràlia a “Las Antípodas, trece voces de aborígenes australianos"(Bubok. Autoedició)

Pako Crestas, apassionat i expert muntayenc que treu dues novetats editorials: “Les platges de la Costa Brava -De Palamós a Begur-” /(Cossetània) “Ripollès, 17 excursions a peu” (Cossetània)

Mireia Puntí, que va donar la volta amb la seva parella durant 14 mesos i ho explica a “El viatge dels Rodamons"(Autoedició)

. Iván Faure, un valent que va es passejar per Àsia, des de l'Índia fins al Japó, amb bicicleta durant més d'un any recorrent 12.000 km i que ho ha plasmat a “Asia a 15 por hora” (Autoedició)

Quim Carrera, que relata la seva volta al món en un any i l'experiència d'haver-se pogut prendre una cervesa a algunes de les seves ciutats més conegudes a “Anem a fer una cervesa? -La volta al món en un any-" (Autoedició)

Sergio Fernández, que explica la gesta de creuar els 7 deserts més grans del món en bicicleta a: “7 desiertos con un par de ruedas” (Saga Editorial)

.Francesc Bailón, antropòleg dedicat a l’estudi i investigació de  la cultura inuit. A fet 14 expedicions a l’Àrtic i altres viatges pel mon. Autor d’articles sobre els inuits i col·laborador en reportatges sobre el canvi climàtic a les regions àrtiques.  Aquest es el seu primer llibre que  acaba de sortir Los poetas del Ártico. Historias de Groenlandia de Guadalturia Ediciones.