Ets a » Blog Club Excursionista MadTeam » Cuadern d'Entrades » August 2014 » Feec-fedme: Preus De Les Llicències Esportives Per A L’últim Quadrimestre De 2014
Monday 4 de August de 2014, 14:55:51
FEEC-FEDME: Preus de les llicències esportives per a l’últim quadrimestre de 2014
Tipus d'Entrada: CUADERN | 2 Comentaris | 2356 visites

La Federació d’Entitats Excursionistes de Catalunya ha procedit al reajustament i la modificació dels preus de les llicències esportives per al darrer quadrimestre del 2014.

En la reunió del 24 de juliol es van aprovar les noves tarifes i, per tant, els preus de les llicències esportives de la FEEC, vigents a partir de l’1 de setembre i fins el 31 de desembre de 2014, són les següents:

Descarrega't la nova taula de preus (arxiu pdf)

2 Comentaris
Enviat per Jordi Torramilans el Wednesday 13 de August de 2014

“Bona tarada,intento treu-re'm la llicència federativa modalitat D per a Majors d'edat, només pel darrer trimestre del 2014 (1 set a 31 des)i el sistema no em dona aquesta opció o no la sé trobar.Segons informació publicada per vosaltres, la qüota seria de 82,30 €. Me la podeu tramitar vosaltres?Salut i gràcies,Jordi Torramilans”
Enviat per C.e.madteam el Wednesday 13 de August de 2014

“Hola Jordi, no ho trobaras activat perque fins al dia 1 de setembre no ho podem tramitar. Tu podem tramitar nosaltres, fes el ingres pels 82,30 euros i el dia 1 fem el tramit.Qualsevol altre dubte contacta amb nosaltres a info@madteam.orgsalutacionsjordi”