Ets a » Blog Club Excursionista MadTeam » Cuadern d'Entrades » February 2014 » Santuari De Bellmunt (secció Excursionisme)
Thursday 6 de February de 2014, 22:55:15
Santuari de Bellmunt (secció Excursionisme)
Tipus d'Entrada: CUADERN | 2 Comentaris | 2385 visites

Diumenge 9 Febrer 2014

El Santuari de Bellmunt està situat al N de la Plana de Vic, coronant el punt més alt de la Serra de Bellmunt (1247 m). Això explica que sigui visible des de molts indrets i es consideri un dels punts de referència per situar el N des de la Plana.

Descripció
Partint del coll de Vidrà hi ha una pista que a l'entrada marca Bellmunt. La pista comença enfilant-se una mica però de seguida planeja fins al coll de Iera de Massa. Aquí hi ha varis camins, un cap a Torelló pel PR-C45 i a l'esquerra un altre que baixa cap al riu Ges. De front hi ha el camí que serpentejant ens puja al Santuari. Te un fort pendent però arribarem de seguida. La tornada la podem fer desfent el camí anterior o al coll de Iera de Massa girar a la dreta, agafar en direcció el riu Ges, i desprès remuntar-lo fins arribar a Vidrà. Es força llarg, en total 10 km però podem veure llocs molt macos com el Salt del Molí o el Pont de la Salgueda.

Alçada final: 1247 mts | Distància: 2 quilòmetres
Desnivell: 234 mts | Durada: 4 h (aprox. anada/tornada) | El track de la sortida - aquí

Lloc i hora d'inici de l'excursió: al Coll de Vidrà a les 9.30 hores

2 Comentaris
Enviat per Jcim el Saturday 8 de February de 2014

“Jo també vinc.Joan Centelles”
Enviat per C.e.madteam el Saturday 8 de February de 2014

“Hola Joan, em sap greu pero la sortida s'anul.lat per faltar de participants.