Ets a » Blog Club Excursionista MadTeam » Cuadern d'Entrades » June 2013 » Tobada Secció D´alpinisme (sam) Del Club Excursionista Madteam
Tuesday 11 de June de 2013, 10:21:10
Tobada Secció d´Alpinisme (SAM) del Club Excursionista Madteam

Tot i que el temps no ens ha acompanyat a la 1ª Trobada d'Alpìnistes del C.E.Madteam, s'ho em passat molt be.

Dissabte es vam resguardar de la pluja al roco de la Seu d'Urgell i a la tarda vam intentar escalar, entre clarianes i xàfegs, a la Cerdanya.

Dissabte al vespre, a les instal·lacions de Can Ribals (Martinet), es va presentar la nova secció d'alpinisme del Club, es va seleccionar el logo guanyador, amb entrega de premis inclosa,  i vam estar comentant els plans de la propera Estada d'Alpinisme a Chamonix.

Moltes gràcies a tots els artistes-alpinistes que heu participat en el concurs de logos. N'hi havia molt de nivell!!

I també moltes gràcies a tots els que heu votat.

El logo guanyador ha segut... el número 10, i la dibuixat la nostra companya Monia Deville.

Així que ja tenim logo!!

Diumenge, el temps ha sigut encara pijor...

Des del Club, volem agraïr a tots els companys/es que han vingut, el bon rotllo i bon humor que han demostrat, i que tot i que no hem pogut fer pràcticament res, em pogut gaudir d'una bona companyia.

Llarga vida a la Secció d'Alpinisme (S.A.M.) i que la gaudim de millor temps la propera quedada!!

Salutacions
S.A.M. (Secció d'Alpinisme C.E. Madteam)