Ets a » Blog Club Excursionista MadTeam » Cuadern d'Entrades » July 2012 » Secció De Barrancs Del Club Excursionista Madteam
Tuesday 17 de July de 2012, 23:01:38
Secció de Barrancs del Club Excursionista Madteam

La trobada de barrancs que es va realitzar el dia 11 de juliol a l'Espai del País Valencia va ser profitosa i sobretot un espai on tothom va compartir i plantejar objectius de la nova secció.

La proposta va sorgir a partir de les veus de tots aquells que van realitzar el monogràfic de barrancs i es van afegir altres amb més experiència en barrancs.

Si parlem dels nivells de les persones que van assistir, diferenciem dos grups (els que inicien amb formació bàsica i els que ja tenen coneixements en el medi i volen compartir experiències noves)

Estem d'acord que aquells que ja tenen carrera i coneixen el sector poden aportar ajuda al grup que iniciem, sense responsabilitat com es va comentar en cap cas.

Per evitar incidents, es decideix finalment contractar un servei de guia de muntanya i formacions especialitzades de barrancs, per aconseguir dur a terme, al menys una sortida al mes.

He contactat amb Explora Guies de Muntanya, empresa que ens va impartir el Monogràfic de Barrancs i els hi he plantejat les propostes i ajuda al respecte.

Resto a l'espera de resposta així que tan bon punt ho sàpiga us ho faig saber.

Penso que seria important primer de tot pensar on lloguem o comprem el material de barrancs específic per tots els que volem participar, així que indico (si em deixo alguna cosa m'ho feu saber) el material bàsic necessari que s'hauria de comprar o llogar i decidim que podriem compartir ( corda,pots, motxilla). Jo demano pressupost a un parell de

botigues de muntanya per aquells que tinguin intenció de comprar, però abans, necessitaria saber quines persones esteu interessades i quan voleu iniciar barrancs. Jo per començar llogaria el material.

Tenint en compte les vacances d'agost poster seria interessant iniciar al setembre i fer algunes quedades abans per practicar nussos com varem parlar.

Recordeu que al setembre, us ho confirmo en breu es realitza la trobada de Barrancs a Sort i podem aprofitar per practicar!!

MATERIAL INDISPENSABLE

Corda
Bido

PROPOSTES:

Quedar 1 dia a la setmana a l'espai de Pais Valencia per practicar nussos i d'altres
Fer un calendari d'activitats amb sortides mensuals i barrancs proposats.

Us comunicaré la resposta d'explora en breu. Estem en contacte!