Ets a » Blog Club Excursionista MadTeam » Cuadern d'Entrades » May 2012 » Secció De Curses De Muntanya I Marxes De Resitència
Friday 4 de May de 2012, 09:53:27
Secció de Curses de Muntanya i Marxes de Resitència
Tipus d'Entrada: CUADERN | 1145 visites

 

Benvolguts socis,

Les curses de muntanya i les marxes de resistencia estan experimentan enguany un creixement exponencial, amb un calendari atapaït d'esdeveniments i competicions. De bon tros sabem que hi ha molts socis del CE Madteam que hi participen activament en aquest tipus d'esveniments i per això volem crear una secció que permiti aglutinar a tots aquells SOCIS i SOCIES del Club que participin en Curses de Muntanya, Marxes Técniques, Caminades de Resistència, Raids i Ultres.

La intenció es permetre la trobada del socis, per coneixe'ns, caminar i corre junts i com no, compatir experiències tots plegats fora de l'anonimat. Per això busquem gent que es vulgui implicar en la coordinació de diferents esdeveniments i fins i tot preparar altres activitats relacionades.

Per ara som un grup molt reduït de voluntaris però ens calen més: Tots hi cabem, i així d´aquesta forma repartim tasques i permetem la implicació de tothom a la secció.

Per la secció hem creat un fòrum on podrem comentar els esdeveniments i les activitats realitzades: http://www.madteam.net/grupos/cemtcurses

Per afegir-vos al grup envieu un correu a: curses@madteam.org indicant el vostre NÚMERO DE SOCI i el vostre ALIES al Madteam.net a i si voleu ajudar en l'organització de la secció.

 



Estimados socios,

Las carreras de montaña y las marchas de resistencia estan esperimentando actualmente un crecimiento exponencial, con un calendario repleto de eventos y competiciones. Sabemos de buena mano que hay muchos socios del CE Madteam que participan activamente en este tipo de eventos, y es por eso que queremos crear una sección que nos permita juntar a todos aquellos SOCIOS y SOCIAS del Club para que participen en Carreras de Montaña, Marchas Tecnicas, Caminadas de Resistencia, Raids y Ultras.

La intención es permitir el encuentro de socios, para conocernos, caminar y correr juntos y como no, compartir experiencias fuera del anonimato. Por este motivo buscamos gente que se quiera implicar en la coordinación de diferentes eventos e incluso preparar otras actividades relacionadas.

Por el momento somo un grupo muy reducido de voluntarios pero necesitamos más. Todos tenemos cabida, y de esta forma repartirnos tareas y permitie la implicación de todos en la sección.

Para la sección hemos creado un forum donde podreis comentar los eventos y las actividades realizadas: http://www.madteam.net/grupos/cemtcurses

Para agregaros al grupo enviad un correo a: curses@madteam.org indicando vuestro NÚMERO DE SOCIO y el vuestro ALIAS en Madteam.net y si quereis ayudar en la organización de la sección.

 




Afegir nou comentari
Usuari de Madteam.net No usuari




Vista Previa



 

 
MadTeam.net | Suscribirte a este blog | Creative Commons License Blog bajo licencia de Creative Commons. | compartir este enlace en Facebook