Ets a » Blog Club Excursionista MadTeam » Cuadern d'Entrades » February 2012 » Monogràfic D'esquí De Muntanya - Dies 4 I 5 De Febrer 2012
Sunday 12 de February de 2012, 21:41:29
Monogràfic d'Esquí de Muntanya - Dies 4 i 5 de febrer 2012

El passat cap de setmana (dies 4 i 5 febrer) es va realitzar un monogràfic d´esquí de muntanya organtizat pel C.E.Madteam.

Tot i que dissabte feia un fred seriós, cal dir que vam poder realitzar l´activitat per l´estació de Grau Roig.

El diumenge, vam fer una excursió fins quasi el coll de Montmalús, sota una gran nevada i amb un descens magnífic.

Gràcies primer de tot el club per l´organització (regal inclòs) i menció especial també per en Miquel, Pere, Jordi i Lluc per les seves explicacions i tranmetren´s una part dels seus coneixements.

Us recordem que tots aquells qui vulgueu podeu apuntar-vos a la Secció d´Esquí de Muntanya. En el blog hi trobareu penjat el calendari de sortides per aquest any.

Fins aviat i bones z´s i s´s a tots!
Xavier Villar "kalamar"

Algunes fotos del cap de setmana