Cuadern d'Entrades September de 2011

2005 JanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember

Friday 30 de September de 2011, 16:40:09
Presentació del llibre “Sol i amb la meva ombra”

Dijous 6 d'octubre a les 8 del vespre a la Llibreria horitzons del carrer de València 149 de Barcelona   Presentació del llibre “Sol i amb la meva ombraâ€.A peu des del cap de Creus fins  a Fisterra   Audiovisual i presentació del llibre de Jordi Colell i Malla ac

Thursday 29 de September de 2011, 09:24:45
Projecció Fòrum Altaïr: La Conquesta d'un Somni

Amics i amigues, Us informem que avui dijous 29 de setembre a les 19:30h, es projectarà el documental de muntanya i aventura, L’Himàlaia KR.2, La Conquesta d’un Somni† a la sala Fòrum de la llibreria Altaïr de Barcelona . Entrada lliure. Ponent:  Albert Naudín.

Wednesday 21 de September de 2011, 09:27:42
Sorteo La Porta del Cel

Bon dia amics. Us envio informació del resultat del sorteig que amb premis amb un total de 3000 euros, en col.laboración amb Aresta i Gore hem realitzat entre tots els participants a la ruta La Porta del Cel. Us agraïriem si podeu donar la informació del resultat.

Tuesday 20 de September de 2011, 18:08:06
Premios FEDME a las mejores actividades alpinísticas y de escalada

La FEDME recompensa aquellas actividades deportivas que sus afiliados han realizado en el transcurso del año y que destacan por la naturaleza extraordinaria y su mérito deportivo. Para ello, la FEDME instaura los PREMIOS DEPORTIVOS FEDME, concedidos por el Comité de Actividades de Al

Monday 19 de September de 2011, 10:22:26
Monográfic de crestes (promoció C. E. Madteam)

Hola, ens posem en contacte amb tu per informar-te que avui dia 19 de setembre i fins el dia 30 de setembre estarà oberta la convocatòria al Monogràfic de crestes (promoció c.e.madteam) que es realitzara els dies 19 (sessió teòrica-logistica), 22 i 23 d'octubre (pràctiques).

Wednesday 14 de September de 2011, 10:10:46
Pica del canigó (2.784m)

L'ascensió al Canigó es pot fer per vàries vies, amb diferents graus de dificultat, exposant-se a continuació la més clàssica, probablement per ser la més còmoda, ja que tan sols requereix d'una certa preparació física, que comença al Refugi dels Cortalets.     DIES 15 I

Monday 12 de September de 2011, 17:23:36
La ruta del Caracremada

La ruta del Caracremada es una ruta circular de 5 dies de marxa (nosaltres la farem amb 4 dies) que uneix les principals muntanyes del Pre-pirineu de l’Alt Berguedà i l’Alt Solsonès, tenint com a punt de partida i arribada, els Rasos de Peguera. L’esmentada ruta, transita per p

Tuesday 6 de September de 2011, 17:17:45
Curs d´escalada en roca (nivell 2)
Tipus d'Entrada: CUADERN | 3 Comentaris | 1591 visites

T'agradaria escalar vies de roca de més d'un llarg? T'atreuen les vies llargues? Coneixes les tècniques bàsiques de seguretat i de progressió? Aquí t'oferim un curs d'escalada en roca de nivell 2, que t'ofereix l'oportunitat d'aprendre el que necessites saber sobre aquesta modalitat esporti

Thursday 1 de September de 2011, 09:08:39
Sortida familiar al Montseny

Una de les característiques principals del massís del Montseny és la rica varietat de paisatges que presenta. Caminant pel Parc Natural del Montseny podem trobar des de boscos mediterranis fins a castanyedes, fagedes i avetoses. Un dels itineraris que permet observar aquesta diversitat en la