Ets a » Blog Club Excursionista MadTeam » Cuadern d'Entrades » October 2010 » La Pel.licula: Alpes Valesanos
Wednesday 20 de October de 2010, 11:39:22
La Pel.licula: Alpes Valesanos
Tipus d'Entrada: CUADERN | 1 Comentaris | 1698 visites

â€œAlps del Valais, gestes i proeses†en què l'expedició a Suïssa va intentar l'ascensió al Monte Rosa i al Matterhorn i el temps els va posar les coses molt difícils, convertint l'expedició en una odissea.

-----------------------------------------------------------------------

“Alpes Valesanos, hazañas y proezas†en que la expedición a Suiza intentó la ascensión al Monte Rosa y al Matterhorn y el tiempo les puso las cosas muy difíciles, convirtiendo la expedición en una odisea.

Vine a la presentació de La Pel.licula, no te la pots perdre!!

El dimarts 26 d'octubre a les 20.30 hores, al local de l'Espai País Valencià

carrer Pere Serafí,7 (vila de Gracia - BCN)

T'esperem!!

1 Comentaris
Enviat per Cim_42 el Wednesday 27 de October de 2010

“ Gracies per la vostra presencia a l'estrena de la peli, es va crear un bon ambient i ja no dic res del club de fans del Manu, una autèntica sorpresa, un munt de gent amb samarretes del club.
En l'introducció de la peli vaig estar apunt de quedar-me en blanc, encara no se si vaig dir el que tenia que dir.
Vaig buscar l'ajuda dels protas i aquests van desaparèixer entre la gent, ho tindré en compte per la propera projecció, allà hi haurà estora vermella i no es podrà escaquerjar ningú.
El pica pica de després de la peli va estar molt bé per fer els comentaris.

A mitjans de novembre ja estarà penjada al meu bloc i al canal de You Tube.