Ets a » Blog Club Excursionista MadTeam » Cuadern d'Entrades » July 2010 » Preus Llicències ùltim Quadrimestre 2010 (feec-fedme)
Monday 26 de July de 2010, 18:48:31
Preus Llicències ùltim quadrimestre 2010 (FEEC-FEDME)

Preus llicències ùltim quadrimestre 2010 (FEEC-FEDME)

Tal i com ve essent habitual s’ha procedit a l’aprovació de la Junta Directiva d’aquesta Federació d’Entitats Excursionistes de Catalunya, el reajustament i modificació dels preus de les llicències esportives per aquest darrer quadrimestre.

En la reunió de Junta d’ahir, 22 de Juliol, es van aprovar aquestes noves tarifes, i per tant els preus de les llicències esportives de la FEEC, vigents a partir de l’1 de setembre i fins el 31 de Desembre de 2010, adjuntem PDF.

Les llicències de les Categories Sub-14 i Sub-17 no tenen cap variació i mantenen els mateixos preus.

Recordar que el preu de les llicències de la modalitat E, que corresponen a les expedicions de muntanya de més de 7000m i zones polars, donades les especials característiques d’aquestes activitats, no es veuran modificades.

Daniel Planas Perpinyà
President
Barcelona, 23 de juliol de 2010

Tal y como viene siendo habitual se ha procedido a la aprobación de la Junta Directiva de esta Federación de Entidades Excursionistas de Cataluña, el reajuste y modificación de los precios de las licencias deportivas para este último cuatrimestre.

En la reunión de Junta de ayer, 22 de Julio, se aprobaron estas nuevas tarifas, y por tanto los precios de las licencias deportivas de la FEEC, vigentes a partir del 1 de septiembre y hasta el 31 de Diciembre de 2010 , adjuntamos PDF.

Las licencias de las Categorías Sub-14 y Sub-17 no tienen ninguna variación y mantienen los mismos precios.

Recordar que el precio de las licencias de la modalidad E, que corresponden a las expediciones de montaña de más de 7000m y zonas polares, dadas las especiales características de estas actividades, no se verán modificadas.