Ets a Blog Club Excursionista MadTeam Cuadern d'Entrades December 2009 5a. Mostra D´àudios De Muntanya. 3er. Dia.
Thursday 3 de December de 2009, 11:35:29
5a. Mostra d´àudios de Muntanya. 3er. Dia.

Avui veurem i gaudirem dels àudios que han presentat socis i usuaris del Madteam, després de cada projecció s'obrira un torn de preguntes.

Al final de l'acte és realitzara algun sortetjos entre el public assistent.

Terra de Silenci

Groenlandia, és una illa inmensa i desconeguda per la majoria del col.lectiu alpínistic del nostre país, a diferencia de la massificació que pateixen altres massissos d’arreu del món.

Groenlandia té un gran potencial alpinístic, i encara es poden viure aventures autèntiques en plena armonia amb la seva expectacular natura, on la majoria de muntanyes que rodeixen el perímetre de l’illa, son verges. El grau de comprimís d’aquesta aventura dependrà de l’opció personal de cadescú.

“Terra de Silenci” vol mostrar l’experiència personal d’un grup d’amics, que un dia van decidir fugir dels massissos amb més renom internacional i descobrir nous indrets.

Inmigrante Alpino

Inmigrante Alpino es un resumen de los 6 años que llevo por aqui conociendo montañas y colegas, es una presentacion en movie maker con musica, son solo fotos.

1259837536_9U7oZaZ_plu2uMISEmn_.jpg?87676

Alps 2007: Miage - Bionnassay. La Ruta Reial

La travessa Miage-Bionnassay-Montblanc es coneix com a Ruta Reial. L'estètica, la lògica i l'amplitud d'aquesta gran travessa la converteixen en una referència alpina ineludible.

El seu recorregut té les exigences d'una gran ascensió en altitud i el seu traçat per arestes aèries requereix un bon domini tècnic.

Aquesta és una de les més belles formes de regalar-se l'ascensió del Mont Blanc.

Una forma elegant de trepitjar el cim, sense utilitzar remuntadors, i amb un grau tècnic acceptable que permet un ascensió progressiva i normalment solitària en un ambient inoblidable.

Una via per recordar que l'alpinisme no es resumeix en la conquesta d'un cim.