Friday 12 de June de 2009, 16:42:52
100 CIMS
Tipus d'Entrada: CUADERN | 2862 visites



Hola, com a soci/a del Club Excursionista Madteam i amb la possessió de la llicencia federativa en curs (feec / fedme) pots participar de l'activitat del '100 cims' sempre i quan siguin cims que hi hagis pujat a partir de l'1 de juliol de 2006 (segons normativa feec).

http://www.feec.org/centcims/centcims.php?opcio=normativa

Últimament ens hem trobat alguns cims que no estaven inscrits a la feec i sinó a nosaltres o al inrevés, per això us faig un petit recordatori del proces a seguir.

Per tal de poder-hi participar has de seguir les pases següents en aquest ordre.

1 - inscriure el cim a la pagina de la feec, en aquest enllaç:

http://www.feec.org/centcims/centcims.php?accio=intro

2 - inscriure el cim a la plana del club, dins del teu menú de soci en aquest enllaç:

http://www.cemadteam.cat/socios/

Si vols inscriure algun cim que no hi es a la llista dels '100' (no els inscriguis a cap lloc) ens hauries de fer arribar un escrit amb les teves dades (nom, cognom, dni, núm codi de barres de la llicencia...explicant quin cim has pujat, en quina data i els motius (res quatre línies) pel que creus que s'hauria d'incloure al llistat del 100.

Qualsevol dubte al respecte, ens podeu trobar a info@madteam.org.

Gràcies



Hola, como socio / a del Club Excursionista MadTeam y con la posesión de la licencia federativa en curso (FEEC / FEDME) puedes participar de la actividad del '100 cims' siempre y cuando sean cumbres que hayas subido a partir de 1 de julio de 2006 (según normativa FEEC).

http://www.feec.org/centcims/centcims.php?opcio=normativa

Últimamente nos hemos encontrado algunos picos que no estaban registrados en la FEEC y sino a nosotros o al revés, por eso le hago un pequeño recordatorio del proceso a seguir.

Para poder participar debes seguir los pasos siguientes en este orden.

1 - inscribir la cima a la pagina de la FEEC, en este enlace:

http://www.feec.org/centcims/centcims.php?accio=intro

2 - inscribir la cima a la página del club, dentro de tu menú de socio en este enlace:

http://www.cemadteam.cat/socios/

Si quieres inscribir algún cima que no es la lista de los '100 '(no lo inscribaS en ningún lugar) nos deberías hacer llegar un escrito con tus datos (nombre, apellidos, dni, núm código de barras de la licencia. .) explicando qué cima has subido, en qué fecha y los motivos (nada cuatro líneas) por lo que crees que debería incluirse en el listado de las '100'.

Cualquier duda al respecto, nos podéis encontrar en info@madteam.org.

Gracias




Afegir nou comentari
Usuari de Madteam.net No usuari




Vista Previa



 

 
MadTeam.net | Suscribirte a este blog | Creative Commons License Blog bajo licencia de Creative Commons. | compartir este enlace en Facebook