Ets a » Blog Club Excursionista MadTeam » Cuadern d'Entrades » May 2009 » Rocòdrom Gimrock
Sunday 10 de May de 2009, 20:53:47
Rocòdrom Gimrock

¿Vols conèixer l'escalada de rocòdrom a Barcelona?

Els afeccionats a l'escalada en totes les seves especialitats i els amants de l'alta muntanya, tenim un espai on aprendre tècniques i millorar el nostre condicionament físic.

Faci fred, plogui o sigui de nit, tenim la possibilitat d'entrenar i aprofitar per a fer noves amistats.

Gràcies a l'acord de col·laboració entre Gimrock i el Club Excursionista Madteam, els nostres socis gaudeixen de condicions especials per a poder gaudir de les instal·lacions d'aquest rocòdrom.

Podeu escalar per lliure o demanar l'assessorament i el seguiment del vostre entrenament a càrrec d'un tècnic titulat: en Roberto Blasi, que ha ajudat a molts escaladors a millorar el rendiment en via llarga o a assolir el mític 7è grau.

Anima't, vine a conèixer el rocòdrom – Gimrock.

Algunes imatges del Lloc

Preu abonament mensual
  • Socis Club Excursionista Madteam: 17 euros (amb llicència FEEC)
  • No socis: 22 euros (amb llicència FEEC)
  • No socis, no federats: 28 euros
Imprescindible per associar-se presenta el carnet de soci del Club.
Equipament recomanat
  • Peus de gat
  • Arnés (si voleu fer via)
Resta d’equipament (corda, cintes express, assegurador), es deixen de franc.

Llicència FEEC imprescindible per a fer vies que necessitin us de corda.

Gimrock-rocòdrom
c/ Concepció Arenal 157 (Metro L1 Fabra i Puig - L5 Congrés)