Ets a Blog Club Excursionista MadTeam Cuadern d'Entrades December 2008 Crònica De La 4ª. Mostra D’àudios (divendres 28-11-08)
Tuesday 2 de December de 2008, 16:21:10
Crònica de la 4ª. Mostra d’àudios (divendres 28-11-08)

Divendres 28 de novembre de 2008

Avui comença la presentació dels treballs dels nostres socis.

El Curro González ens trasllada arreu del planeta buscant el fred amb el seu àudio “Frio”. Recorrem paratges tants llunyans, solitaris i freds com son Sibèria, Groenlandia, Canadà i Himàlaia.

La Irene i el David ens porten d’expedició a l’Himàlaia Indi, amb els seus dies d’aproximació, d’exploració i l’ascensió a un Pic sense nom.

El Marc junt amb el seu germà i amics ens proposen per camins separats les seves aventures a la zona de Ecrins i del Montblanc.

Un cop finalitzada la presentació, els conferenciants responen a les consultes del públic assistent.

I per acabar, procedim a una sèrie de sortejos d’articles i material de muntanya que ens han donat els nostres col•laboradors: Editorial Piolet, Escola d’esports de Muntanya Glacera, GeoPlaneta, Gr-Zero, Vertic.

Públic assistent: 50 persones

Viernes 28 de noviembre de 2008

Hoy empieza la presentación de los trabajos de nuestros socios.

Curro González nos traslada por todo el planeta buscando el frío con su audio "Frio". Recorreremos parajes tan lejanos, solitarios y fríos como son Siberia, Groenlandia, Canadá y Himalaya.

Irene y David nos llevan de expedición al Himalaya indio (Spiti Valley), con sus días de aproximación, de exploración y la ascensión a un Pico sin nombre.

Marc Martí, junto con su hermano y amigos nos acercan por caminos separados, sus aventuras en la zona de Ecrins y del Montblanc.

Una vez finalizada la presentación, los conferenciantes responden a las consultas del público asistente.

Y para terminar, procedemos a una serie de sorteos de artículos y material de montaña que han aportado dado nuestros colaboradores: Editorial Piolet, Escola d’esports de Muntanya Glacera, GeoPlaneta, Gr-Zero, Vertic.