Ets a » Blog Club Excursionista MadTeam » Cuadern d'Entrades » November 2008 » 1er. Dia - 4a. Mostra D´audios De Muntanya 2008 - Madteam
Friday 28 de November de 2008, 12:47:36
1er. dia - 4a. Mostra d´audios de muntanya 2008 - MADTEAM
Tipus d'Entrada: CUADERN | 1 Comentaris | 1897 visites

Africa rock; un mon màgic ple de color.

Toti Valés ens va transporta visualment (a l'antiga amb diapositives i comentades en persona) al continent indòmit, un lloc màgic; la gent, cultura, colors, roques, sorra.

Diferents viatges, per diferents Països: des de el Sàhara fins a Sud-africa, passant per Mauritània, Senegal, Moçambic, Mali, Kenya, Madagascar, Etiòpia, Jordània.

Llocs per visitar; deserts, ciutats, monuments, platges. Amb camió, amb bicicleta...I al mateix temps escalant qualsevol roca, surfejan per les dunes o balla'n amb el cadàver de la iaia (enterrada fa 10 anys).

Africa no només es pobresa i guerres, els colors, l'aigua, la gent i la bellesa ho es tot, un lloc veritable per descobrir i viure'l.

Al finalitzar l'acte es van realitzar uns sortejos d'articles oferts pels nostres col.laboradors (gr-zero, editorial piolet) així com un cap de setmana ofert pel Toti al Refugi de Coll de Merola.

En agraïment als bons moments que ens va fer passar el club li va fer entrega d'un llibre.

L'assistència va ser d'unes 17 persones.

1 Comentaris
Enviat per Gatta el Friday 28 de November de 2008

“Bona crònica!
En aquesta estona vam somniar, admirar paisatges, cultures, reptes i tenir una altra visió d'Àfrica!!!
Moltes gràcies al Toti i enhorabona als qui van guanyar els regals!!!”