Ets a » Blog Club Excursionista MadTeam » Albums de Fotos

Anar a la pàgina: Mostrant 31 a 45 de 53

Monday 24 de May de 2010
Segon Monogràfic d´Alpinisme a Benasc

Recull fotogràfic d'alguns moments del Segon Monogràfic d'alpinisme (5è aniversari) organitzat pel Club Excursionista Madteam el passat dies 1 i 2 de maig.

Saturday 17 de April de 2010
Samarretes

Vols samarretes, TOME SAMARRETES, jajaja Jaume P.d. Gràcies guapos, m'agradat molt la foto...petons i abraçades, i a veure quin dia coincidim!!! Jordi

Sunday 4 de April de 2010
Raquetada, esquiada i patejada....al Gra de fajol
Tipus d'Entrada: ÀLBUM DE FOTOS | 2069 visites

Excursió organitzada pel club, complementaria al Monogràfic d'Alpinisme impartit per l'Escola Glacera, el passat dissabte 27 de març 2010.

Monday 8 de March de 2010
L´Edu i l´Eva

L’Edu i l’Eva lluint amb orgull la samarreta MADTEAM minuts abans d’assolir la via ferrada de la Pertusa. He, he! Merci!!!! ------------------------------------------------ Mail rebut de l'Eva: Ei, Jordi! Aquí tens una mostra d’agraïment per haver-me aconseguit la samarreta.

Monday 21 de December de 2009
Lots nadalencs 2009

Aquests son els 20 lots de regals que sortegem amb la Loteria de Nadal 2009, segons el sorteig de l'ONCE. Club Excursionista Madteam ------------------------------------------------------ Estos son los 20 lotes de regalos que sorteamos con la Loteria de Navidad 2009, segun el sorteo de la ONCE

Friday 4 de December de 2009
5a. Mostra d´audiovisuals Madteam (3er. dia)

Ahir nit era l'ultim dia dels àudios, i crec que com les anteriors nits ha resultat profitosa en quan al material visionat i el bon ambient amb els ponents i el public assistent. El company tarragoní Ricard ens va fer gaudir d'immensos prats glaçats a Groenlàndia...on la única companyia es

Thursday 3 de December de 2009
5a. Mostra d´Audiovisuals Madteam (2º dia)

Ahir nit vam poder gaudir de 4 audiovisuals presentats pels socis/usuaris del Madteam. Vam començar amb un divertit àudio per terres andorranes "volta al Coma pedrosa", amb valls, cims, rierols...i vaques...molt bo l'àudio del bestiar només començar...que ens va presentar l'amic Enric Quer

Wednesday 2 de December de 2009
5a. Mostra d´àudios - Pako Crestas

Inaugurem la 5a. Mostra d'àudios de Muntanya amb la presentació del Pako Crestes amb el seu àudio "Doctor Festival Crestes" que ens porta a recórrer, de la mà de'l autor, els principals crestes del Pirineu. L'audiovisual, d'una hora de durada, ens va dur per la Garrotxa, Carlit, Carança,

Tuesday 12 de May de 2009
Gimrock

Thursday 18 de December de 2008
Lot Nadalenc Club Exc. Madteam 2008

Aquests son alguns dels regals que s'inclouen als lots nadalencs que sortegem amb la Loteria de Nadal 2008, segons el sorteig de l'ONCE. C. E. Madteam ------------------------------------------------------ Estos son algunos de los regalos que se incluyen en los lotes de navidad que sorteamos

Tuesday 20 de March de 2007
3r dia - 3a setmana audiovisuals Madteam

fotos del tercer dia de audiovisuales, con Silvia Vidal

Thursday 1 de March de 2007
2o dia - 3a setmana audiovisuals Madteam

Estas son las fotos del segundo dia de audiovisuales, correspondientes al dia de los socios y usuarios

Wednesday 28 de February de 2007
1er dia - 3a setmana audiovisuals Madteam

Estas son als fotos del primer dia de pases, correspondiente al pase del audiovisual sobre la Expedicion Madteam 2006 al Pamir.

Monday 26 de February de 2007
1er. Monogràfico de Alpinismo

Fotos realizadas por Carlos Raso en el 1er. Monogràfico de Alpinismo organizado conjuntamente entre la Escola de Muntanya Glacera y el Club Excursionista MadTeam, el pasado 20 y 21 de enero en el Pas de la Casa (Andorra)

Monday 26 de February de 2007
1er. Monogràfico de Alpinismo (2)
Tipus d'Entrada: ÀLBUM DE FOTOS | 2005 visites

Fotos realizadas por Jaime Linares en el 1er. Monogràfico de Alpinismo organizado conjuntamente entre la Escola de Muntanya Glacera y el Club Excursionista MadTeam, el pasado 20 y 21 de enero en el Pas de la Casa (Andorra)