Albums de Fotos December de 2009

2005 JanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember

Monday 21 de December de 2009
Lots nadalencs 2009

Aquests son els 20 lots de regals que sortegem amb la Loteria de Nadal 2009, segons el sorteig de l'ONCE. Club Excursionista Madteam ------------------------------------------------------ Estos son los 20 lotes de regalos que sorteamos con la Loteria de Navidad 2009, segun el sorteo de la ONCE

Friday 4 de December de 2009
5a. Mostra d´audiovisuals Madteam (3er. dia)

Ahir nit era l'ultim dia dels àudios, i crec que com les anteriors nits ha resultat profitosa en quan al material visionat i el bon ambient amb els ponents i el public assistent. El company tarragoní Ricard ens va fer gaudir d'immensos prats glaçats a Groenlàndia...on la única companyia es

Thursday 3 de December de 2009
5a. Mostra d´Audiovisuals Madteam (2º dia)

Ahir nit vam poder gaudir de 4 audiovisuals presentats pels socis/usuaris del Madteam. Vam començar amb un divertit àudio per terres andorranes "volta al Coma pedrosa", amb valls, cims, rierols...i vaques...molt bo l'àudio del bestiar només començar...que ens va presentar l'amic Enric Quer

Wednesday 2 de December de 2009
5a. Mostra d´àudios - Pako Crestas

Inaugurem la 5a. Mostra d'àudios de Muntanya amb la presentació del Pako Crestes amb el seu àudio "Doctor Festival Crestes" que ens porta a recórrer, de la mà de'l autor, els principals crestes del Pirineu. L'audiovisual, d'una hora de durada, ens va dur per la Garrotxa, Carlit, Carança,