Ets a » Blog Club Excursionista MadTeam » Arxiu d'Articles » July 2013 » Valkyries Raid 2013
Tuesday 30 de July de 2013, 09:25:22
Valkyries Raid 2013

Arriba el VALKYRIES RAID.

Una llegenda que produeix BESTTRAIL a AMER i que no et pots perdre.

Oblida’t de tot!

Gaudiràs fent esport en un dels entorns natural més bonics de Catalunya; blau d’aigua, verd de bosc...l’Amazones Català!

El 13, 14 i 15 de setembre del 2013 el teu nom apareixerà al costat d’altres herois i heroïnes inscrites al RAID.

No et perdis tres dies d’aventura... t’espera la glòria al costat d’Odin!

Et proposem un gran REPTE... Realitzar un fantàstic traçat que et portarà pels més bonics i espectaculars racons de la Selva. Amb etapes i seccions de dia.... i de nit.

Orientació, bicicleta de muntanya, trail running, ràpels, tirolines, escalada, tir amb arc, natació, kaiak, proves especials ... seran algunes de les especialitats que posaran a prova la teva resistència, l'estratègia, l'humor i el treball.

T’assegurem que no ho oblidaràs!

Volem que et diverteixis, per això hem creat un circuit no molt exigent, encara que amb moments durs, complicats i tècnics, on hauràs de d’estar a l’alçada!

En el VALKYRIES RAID pots participar individualment (categoria masculina o femenina) o formant equips de 2 o 3 raiders (equip masculí, femení o mixt). Sinó tens company/a d’equip, també t’ajudem a trobar-ne!

El nivell requerit és a l'abast de tothom amb una condició física i entrenament mínim.

Sent el RAID!

Emoció, compromís, coratge i solidaritat.

Aventura, valor, esforç i superació.

Fusiona’t totalment en la naturalesa salvatge de l’entorn d’Amer i l’encant de les Guilleries!

Vine amb tota la teva família... t’oferim allotjament i activitats complementaries per tothom (consulta a la web).