Arxiu d'Articles May de 2012

Anar a la pŕgina: Mostrant 1 a 15 de 18

Monday 21 de May de 2012, 09:10:13
Pamir de Tayikistán en bicicleta

Pamir de Tayikistán en bicicleta   Audiovisual de Patricia Zühr y Paco Rosés Preguem confirmació d’assistència a info@llibreriahoritzons.com Dijous 24 de maig a les 20 h.

Sunday 20 de May de 2012, 20:17:41
Les “Micro Cremades”

Les “micro cremades” son tres rutes circulars de tres dies cadascuna que transcorren per les mateixes muntanyes i establiments per on transcorre la ruta matriu del Caracremada. El conjunt de tres rutes: l’oriental, la central i l’occidental, ens permet gaudir en manera fragmentada dels m

Friday 18 de May de 2012, 17:15:21
Convocatòria de proves d'accés per a Tècnics d'Esports a Ripoll
Tipus d'Entrada: ARTICLE | 1901 visites

El Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya convoca provés d’accés pels ensenyaments de Tècnic Esportiu de Grau Mitjà de l’especialitat d’Esports de Muntanya i Escalada. Aquestes proves d’accés es faran a través de l’Institut Abat Oliba de Ripoll.

Thursday 17 de May de 2012, 08:49:37
EXPEDICIÓN INTERCLUB AL KOKSHAAL-TOO

PROYECTO DOCUMENTAL   Este ambicioso proyecto documental, pretende captar las vivencias de una expedición alpina formada por 9 integrantes de tres entidades diferentes, UEC de Gràcia, MadTeam y CEG.   Un proyecto “Interclub” que se propone como objetivo la explora

Wednesday 16 de May de 2012, 10:19:00
Primaveral de cinema de muntanya de l’AEG

L’Agrupació Excursionista de Granollers (AEG) organitzarà entre el 16 i el 24 de maig, amb la col·laboració del Festival de Cinema de Muntanya de Torelló i la FEEC, la 12a edició del primaveral de cinema de muntanya de l’AEG.

Monday 14 de May de 2012, 09:06:09
V Cursa de Puigmoltó

Benvolgut/da corredor/a, col·laborador, Des de la Cursa de Puigmoltó de Sant Bartomeu del Grau us informem que estem preparant la V Edíció pel proper diumenge, 17 de juny!

Friday 11 de May de 2012, 11:01:30
ROGAINING DEL REBOST
Tipus d'Entrada: ARTICLE | 1 Comentaris | 1616 visites

La Rogaina del Rebost és una competició de 6 hores que tindrà lloc als terrenys alpins de l’estació d’esquí de La Molina i zones del voltant. El centre de competició s' instal·larà al costat de les oficines centrals de La Molina, a l’aparcament de Fontcanaleta. L’accés se

Wednesday 9 de May de 2012, 17:23:47
Tot preparat per la segona edició de la Marxa dels Dips

De la mateixa manera que Transilvània té la llegenda del comte Dràcula, la serra de Llaberia té la noveŀla de vampirs Històries naturals, de Joan Perucho. Entre la llegenda i la ficció, el llibre ens endinsa en la història del Dip, una mena de gos malvat, emissari del dimoni, que

Wednesday 9 de May de 2012, 09:23:10
III TRAILMONTROIG Sant Llorenç de Montgai

Estimats companys, Us agririem fessiu la mĂ xima difusiĂł entre els vostres assossiats.

Tuesday 8 de May de 2012, 17:29:34
Presentació de la Cursa La Marrana 2012
Tipus d'Entrada: ARTICLE | 2030 visites

Benvolgut , D'ençà mig any un grup de socis estem treballant en l’organització del que serà la primera cursa per muntanya del Club Excursionista Madteam. Seguint la línia de treball del Club en oferir el màxim d’activitats relaci

Monday 7 de May de 2012, 11:46:28
Surrealisme i muntanya
Tipus d'Entrada: ARTICLE | 1 Comentaris | 1420 visites

Hola a tots/es:    Segurament us estranyarà que envii aquest correu, però com que com jo, sou del gremi de la muntanya, crec que a algú li pot interessar.  Sóc muntanyenc i pintor de muntanyes; durant molt de temps en aquarel·les, i d'ençà de dos anys amb a

Saturday 5 de May de 2012, 14:23:24
Caminada Vidranès 2012
Tipus d'Entrada: ARTICLE | 1 Comentaris | 1611 visites

Friday 4 de May de 2012, 20:07:14
Marxa Berga-Rasos-Berga

Benvolguts/des   Des d' el Club Esquí Berguedà (CEB) de Berga, organitzem la 14ena. edició de la marxa Berga-Rasos-Berga. I per primer cop es fa un concurs de fotografia vinculat a la marxa (no cal fer la marxa per poder participar al concurs).   &nb

Friday 4 de May de 2012, 20:01:33
XVI CAMINADA POPULAR D'ESPLUGUES A LA SERRA DE COLLSEROLA

Amigues i amics,   Des del Club Excursionista d'Esplugues us volem fer saber que el proper dia 3 de juny de 2012 tindrà lloc la nostra 16 Caminada Popular per la Serra de Collserola i ens agradaria comptar amb la vostra presència.   Per això, us demanem que feu arribar

Friday 4 de May de 2012, 08:58:42
Documental Himalaia i Presentació de noves publicacions (guies i mapes)

La Conquesta del KR.2, és un documental de muntanya i aventura enregistrat a l’Himàlaia Indi durant l’estiu del 2010.   La immensitat de l’Himàlaia ens reserva indrets sorprenents, on cercar nous territoris alpins encara per reconèixer, és possible ... i és aquest el v