Ets a » Blog Club Excursionista MadTeam » Arxiu d'Articles » October 2011 » Trek & Walk: Salón Del Senderismo
Thursday 27 de October de 2011, 09:02:02
Trek & Walk: Salón del Senderismo
Tipus d'Entrada: ARTICLE | 1 Comentaris | 2044 visites

En un món on la rapidesa i la immediatesa estan envaint totes i cadascuna de les facetes de la nostra vida, trek & walk és el contrapunt que equilibra aquesta inèrcia de vida trepidant. I així ho van expressar els visitants a la primera edició del el saló de senderisme.

Caminar és més que una moda: és salut, cultura, temps lliure, esport, afició, passió, cultura, natura, mar, muntanya, desconnectar, sentir, gaudir , relaxar-se, sentir, olorar, veure, conèixer ... Caminar és viure!

11, 12 i 13 novembre 2011

Divendres i dissabte de 10h a 20h. Diumenge de 10h a 19h

Al llarg de cada dia, trobareu demostracions de com triar una motxilla, diferents tipus, diferències entre motxilles d'home i dona, per què serveixen els bastons, com s'utilitzen, coses indispensables que cal portar a la motxilla, botes per caminar ... etc!

Socis club* (entrada anticipada) 7 euros  - COMPRAR

Socis club* (venda taquilla) 8 euros

* Entitat col.laboradora

Descomptes pels socis del club, presentant el carnet de soci - Descarrega'l del teu menú de soci - ACCES

ventaentradas

Entrades anticipades a la venda!

Reserva't ja les dates! 11, 12 i 13 de Novembre , a la Garrotxa de l'Hospitalet! Compra la teva entrada anticipada a través de la nostra web i descobreix els descomptes i packs d'entrades que hi ha dissenyats per a tu!