Ets a » Blog Club Excursionista MadTeam » Arxiu d'Articles » October 2011 » Patronat De La Muntanya De Montserrat
Wednesday 26 de October de 2011, 18:19:05
Patronat de la Muntanya de Montserrat
Tipus d'Entrada: ARTICLE | 2 Comentaris | 1679 visites

Carta que ens han fet arrivar els companys del Foment Excursionista de Catalunya

A l'atenció del President de la FEEC, Jordi Merino.

Com varem comentar a la darrera assemblea de la vegueria del barcelonès, et faig arribar la carta que volem es presenti al Patronat de la Muntanya de Montserrat, expressant el nostre malestar per la situació que es viu dins del parc.

CARTA

Gràcies, salutacions

Lluís Solà i Camins
President

Carta que nos han Hecho legar los Compañeros del Fomento Excursionista de Cataluña

A la atención del Presidente de la FEEC, Jordi Merino.

Como comentamos en la última asamblea de la veguería del barcelonés, te hago llegar la carta que queremos se presente al Patronato de la Montaña de Montserrat, expresando nuestro malestar por la situación que se vive dentro del parque.

CARTA

Horari: dimarts i dijous de 19:30 a 21:30

2 Comentaris
Enviat per Jaucoloma el Wednesday 26 de October de 2011

“La diferència bàsica és que els turistes deixen molta pasta al Patronat, i els escaladors ben poca... fa fàstic però és així...”
Enviat per Sisco el Wednesday 26 de October de 2011

“Desgraciadament totalment d'acord amb la carta.Desgraciadament no crec que facin gaire cas, els diners manen.”