Ets a Blog Club Excursionista MadTeam Arxiu d'Articles October 2011 “asia A 15 Por Hora” .un Viatge Per àsia En Bicicleta Durant Un Any
Sunday 16 de October de 2011, 17:10:28
“Asia a 15 por hora” .Un viatge per Àsia en bicicleta durant un any

Ens presentarà el llibre del seu viatge “Àsia a 15 por hora” i l’audiovisual on ens explicarà aquest apassionant viatge i podrem gaudir d'unes impressionants imatges de paisatges i la seva gent.

Després d’iniciar-se en això dels viatges “motxileros” en solitari a Àfrica per l’any 2000, Ivan Faure ràpidament va saber que volia veure món i va començar a construir un somni, el visitar tants continents i cultures com li fos possible. I allà que es va llançar: unes quantes visites al continent americà, algun que un altre viatge per Europa i, sobretot, el viatge al continent australià per recórrer aquest país amb bicicleta, narrat en el seu primer llibre, “Austràlia sobre rodes”. Després d’aquesta experiència, va veure clar que ho havia de repetir sobre les dues rodes i es va embarcar en un projecte encara més ambiciós, el de recórrer Àsia, el continent que li faltava per trepitjar, amb bicicleta.

El llibre és la crònica de més d’un any de travessia cicloturista a través del continent asiàtic. No és una guia de viatges, ni tampoc un tractat d’antropologia sobre la vida a Orient, sinó la història d’un desafiament (recórrer Àsia amb bicicleta). La història d’un somni que sempre va tenir, i de lo complicat que és convertir els somnis en realitat. La història duna aventura gairebé sempre en solitari,gairebé mai planificada i apassionant des del primer fins al últim dia, del que va viure en aquests quatre cents dies.

Exposició de fotografia del recorregut des del 17 d’octubre al 7 de novembre.