Ets a » Blog Club Excursionista MadTeam » Arxiu d'Articles » May 2010 » 25a Setmana Muntanyisme Badalona-aebufalà
Tuesday 18 de May de 2010, 21:09:07
25a SETMANA MUNTANYISME BADALONA-AEBufalà

25a SETMANA DE MUNTANYISME DE BADALONA

25, 26, 27 i 28 de maig del 2010

Al TEATRE ZORRILLA de Badalona, C/ Canonge Baranera, 17

A partir de les 20.30 hores

Sorteig de llibres i material de muntanya després de cada projecció.

Entrada GRATUÃTA

Dimarts 25 de maig

LA MONTAÑA INVISIBLE

A càrrec de Chus Lago

Projecció que recull quatre expedicions escollides per raons diferents i que a més comença des del punt zero:

“La Antártida me despertó el interés por los grandes desiertos polares, Groenlandia representa la demora de un proyecto, el Everest por ser la montaña más alta, la expedición al Monte Comunismo cierra el Leopardo de las Nieves y sin embargo, la montaña no será esta vez la gran protagonista sino mi compañero Merab Khabazi, al otro lado de la cámara, de la cuerda y en la cima.†Chus Lago

Dimecres 26 de maig

KILIAN’S QUEST

A càrrec de Kilian Jornet i Burgada

"L'home sempre ha anat a la muntanya per conquerir o ser conquerit, però mai sense el gran objectiu de descobrir-se a un mateix, i és per aquesta raó que va néixer el projecte Kilian's Quest, una recerca dels límits que tenim, a través de les temptatives de diferents rècords en els massissos més imponents arreu del món, coneixent les diferents cultures d’aquests indrets i compartint moments amb els seus corredors. Així, a través dels rècords al GR20 a Còrsega, al Kilòmetre Vertical i al Tahoe Rim Trail als EUA, hem descobert que l’únic límit que tenim es la nostra motivació." Kilian Jornet

Dijous 27 de maig

THE IMPOSSIBLE CLIMB

A càrrec de Chris Sharma i Daila Ojeda

Ens visitaran uns dels més destacats referents de l’escalada actual, que ha revolucionat la graduació que fins ara semblava impossible de dur a terme. Chris Sharma i Daila Ojeda són una de les millors parelles d’escaladors del moment. Amb The Impossible Climb (‘L’Escalada Impossible’) presenten una de les seves últimes realitzacions, en què ens demostraran el gran moment de forma que estan vivint.

Divendres 28 de maig

PROJECCIÓ DEBAT-COL•LOQUI

“ALPINISME D’ALT NIVELLâ€

A càrrec de l’Equip Millet: Jordi Corominas, Unai Mendia i Albert Salvador

Moderat per Joan Quintana

Tres dels millors alpinistes del moment presentaran una petita mostra de les seves escalades, i donaran pas a un ampli debat en què podrem tenir respostes als nostres dubtes sobre els temes més polèmics i controvertits de l’alpinisme actual.