Ets a » Blog Club Excursionista MadTeam » Arxiu d'Articles » May 2009 » 24a. Setmana De Muntanyisme A Badalona
Tuesday 5 de May de 2009, 10:55:10
24a. Setmana de Muntanyisme a Badalona

Benvolguts amics i amigues

L'Agrupació Excursionista Bufalà com cada any per les Festes de Maig de Badalona torna a presentar la Setmana de Muntanyisme de Badalona que enguany farà la 24a edició.  Es durà a terme durant els dies 5, 6 i 7 de maig al Museu Municipal de Badalona, Pl. Assemblea de Catalunya, 1  a partir de les 20,30 h i com sempre  l'entrada serà grauïta, a més hi haurà després de cada projecció un col.loqui i un sorteig de material i llibres de muntanya.

La programació és la següent:

* Dimarts 5, l'Ester Sabadell ens presentarà el seu projecte MUNTANYES DEL MÓN.
    * Dimecres 6, l'Oriol Baró ens transportarà a la Patagònia amb PRIMAVERA AUSTRAL.
    * Dijuos 7 , els germans Pou (Iker i Eneko) ens faran recòrrer pel món amb 7 PAREDES 7 CONTINENTES.

Descarregat el Triptic (PDF)

Rebeu una cordial salutació.