Ets a » Blog Club Excursionista MadTeam » Arxiu d'Articles » October 2008 » Carlos Pauner: Audiovisual
Thursday 16 de October de 2008, 10:06:31
Carlos Pauner: Audiovisual

La UEC Horta com a darrera cel-lebracio de la conquesta del primer 8000 d’un soci de l’Entitat, ha convidat a l’alpinista Carlos Pauner a la presentació de la seva pel•lícula “Historia de un superviviente”, film guanyador del primer premi , L’Edelweiss d’Or, en el Festival Internacional de Cine de Muntanya de Torelló de 2005.

L’alpinista , que ja ha assolit 8 dels cims mes alts del planeta, va coincidir amb el nostre company Jesús en el cim del Dhaulagiri i varen compartir alegries i penúries durant i desprès de l’exitosa ascensió.

En la pel•lícula , en Carlos ens relatarà la seva dramàtica aventura desprès de fer el cim del Kangchenjunga, de 8580m. on va poder sobreviure a dos bivacs en la gèlida solitud a tan considerables alçades. La noticia de la seva desaparició va omplir d’angoixa a tota la comunitat alpinística i el feliç desenllaç , d’alegria a familiars i amics.

No us perdeu aquesta convocatòria que precisa d’una gran assistència per donar lluentor a l’acte. Feu.ne ressò als vostres  amics i familiars.

En acabar el col•loqui amb en Carlos, es procedirà a guardonar als socis de la UEC Horta amb els diplomes acreditatius de les seves primeres ascensions a cims de mes de 3000 i 4000 m.
Venda del llibre dedicat per l’autor i sorteig d’obsequis.

Divendres, 17d’octubre  a les 20h.
Centre Parroquial d’Horta, Els Lluïsos
C/. Feliu i Codina 7 i 9 Barcelona
Metro L5 , Horta. L3, Vallcarca

Entrada lliure i gratuĂŻta.